Monday, December 1, 2008

Pelik

Latar tempat : Rumah aku bukan rumah korang
Masa : Lebih kurang kol 8.30 malam.

Henponku bunyik meraung2, "Ku mahu kesetian dan kejujuran......,lagu Siti, Ku Mahu. Aku angkat dan tetibe orang yang belah sana lagi cekap dari aku. Mungkin dia minum Super Power.

Dia : Woii, ko katner?
Aku : Kat umah la.(aku anak dara yang baik okeh,takleh kuar mlm,kuar tgh mlm takpe)
Dia : Aku kol balik weiii, kredit nak abis, okeh,okeh,bye.

Sebenarnya aku taktau sapa yang kol tu sebab nombor dia memang aku tak kenal langsung, dan suara dia pun aku memang tak penah dengar. Aku tunggu gak dia kol balik tapi senyap je sampai ari ni. Pelik betullah, salah nombor agaknya tu dan mesti dia guling2 lepas kol aku semalam, fruz beb tak dapat dengar suara aku yang lemak merdu ni lama2 sikit.

10 comments:

  1. aku rasa ler dia terpesona ngan suara ko yg terlalu merdu itu.. agak2 masa tgh ckp dia terbyg2 muka ko terus dia letak tepon muahahaha.. agaknya dia saje je ckp nak call balik credit dah abis.. padahal kan kan dia nak suh ko yg call.. cam tak biasakan ayat org suh call balik nie bila time kredit dah abis muahahahah

    ReplyDelete
  2. kawe le tu
    (dalam hati ko kata "merenyam")

    ReplyDelete
  3. Saya pun nak nomo ko. Malam ni saya kol. Sampai pagi pun ok pasal pon saya post paid . . . he he he

    ReplyDelete
  4. ko bagi nomo ko kat aku.......aku nak dengar skit suara ko, bleh jatuh cinta ke tidak?

    ReplyDelete
  5. sure bukan akak yg call tu,kan...takkan garau pulak. hikhikhik...

    ReplyDelete
  6. iina,
    aku rasa ko yg talipon la.

    TL,
    Kalo takder kredit ko takyah la kol aku Jah.

    Shimi,
    Kuota lom cukupkan,hahaha.

    YB,
    Hahaha,buleh,buleh.

    CK,
    Haram wei jth cinta sesama jenis :D

    cikguzue,
    Kalo akak sy kenal, halus & tulus.

    ReplyDelete
  7. aku aar yg call... mintak utang... hehehehehhehe

    ReplyDelete
  8. hahahaha.. cam gitu punya orang pun ada ke yang.. hehehehe memang sah dia salah number.. pastu bila dengar sore ko yang lemak merdu lagi berkrim tu.. terus je abis kredit, nak cover line lah tu... kekekeke

    ReplyDelete