Saturday, November 29, 2008

Sembang anak dara

Member kol,"weii,gaji dah masuk, ape lagi, jom arr". Aku pun terus pecut.Kaum adam suke lepak kat kedai mamak sambil tengok bola, anak dara cam kiteorang ni suke lepak kat tempat2 yang tertutup skit, maklumlah kiteorang ni berduit skit dari kaum adam, ampunnnnnn. :D

Sembang punya sembang tak sedar dah tengah malam, bile anak dara jumpe macam2 gossip keluar, hahaha, korang pun tau kan ape topik hangat kalau bukan pasal kaum adam,hahaha.

Tangan sapa nih?



Tijah lawa, ko ngan badak ni agak2 idung sapa lagik lawa? Larikssss.


KTS,gigi ko sama besar ngan gigi kuda ni ker?



Kompius, aku cute cam penguin ni,hahaha,aku ske,aku ske.





14 comments:

  1. hellllooooo....
    gigi aku yg canti manis ni ko nak samakan ngan si zebra tu... cetttt...

    aritu org colgate datang offer aku tuk iklan dia... aku reject... (sbb dgr citer tak baper nak halal... btul ke)

    pastu, MUKMIN datang... pun aku reject... bajet ciput sgt...

    pastu, kodomo lion offer... ek elehhh.... utk bebudak... aku reject...

    dan byk lg yg duk menunggu gigiku... tgk aar... klu ada yg aku berkenan, insyaallah, gigi aku akan masuk tv mcm cik kompius tu masuk tv (rcgn apa ek minah tu masuk... nak berahsia kunun)

    nantikan kemunculan ku dan gigiku dipawagam2 berdekatan..


    hehehehehehehe... seronok aku.... mcm blog sendiri plak...

    ReplyDelete
  2. Ko dpt ofer kat pawagam pilem tamil kan,kan,elehhh,malu2 plaks. Komen ko aku bleh n3 kalo tetibe takdak idea.

    ReplyDelete
  3. cehhh... pawagam tamil watpe...
    bery de potong mood la ko ni

    ReplyDelete
  4. tader....tapi tang mata tu mungkin sama. bundar sajork!!!

    ReplyDelete
  5. eleh..gaji masuk berani la lepak tempat tertutup, hujung bulan senyap jer duk rumah masak maggi.hik3..

    ReplyDelete
  6. hohohoho.. siap ngumpataku.. padanlaa tersedak-sedak aku mkn stimboat nehhh.. muahahahah...

    ko cam penguin?? hoooo.. aku commey seadanya aku tanaklaa aku cam penguin, cam katik jaa.. keh3

    ReplyDelete
  7. slm kak.. ade tag untuk akak tau!! dtg singgah blog mar, pastue.. angkut yer tag tue.. and bt yer kak.. same2 usahakan yer..

    slm syg selalu dr mar utk akak cyg..

    ReplyDelete
  8. uihh.. ko nie dapat gaji je senyap2 je larikan diri aku ye.. bila nak belanje aku nie puas lama aku tggu ko tau.. penguin tu cam ko ke?? ado lak sitik2 je tang kaki n jari jemari je.. cute?? silap wajah kot

    ReplyDelete
  9. tahniah nokkkkkkk, ko dah menaikkan standard kaum hawa nih...........pas nih ko tak bleh nak mencapap merata2 gituh, kena jaga standard.

    ReplyDelete
  10. heheheh...kelakar la. membuatkan akak ceria je pepagi ni.

    ReplyDelete
  11. mcDonalds. hehe post terbaru slumbeRAJA pun ada kene mengena dengan mcDonalds ^^

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. hoi!
    katik² jangan sebut tau!
    kecik ati kakUngku nanti.... !

    ReplyDelete
  14. McD mana ada kelas? Gi lah Seri Angkasa. Nak mengumpat pun org tak nampak pasal tinggi kat menara KL kah kah kah

    ReplyDelete