Monday, December 29, 2008

Permulaan yang baik


"Saya akan mulakan hidup baru . Saya akan bersama dia untuk membina keluarga bahagia, berkongsi suka duka. Terima kasih kerana tidak pernah mengambil kesempatan di atas kelemahan saya. Kalau rindukan haruman ros atau barangkali ingin berbulan madu dalam dingin udara, carilah saya". Salam Maalhijrah.

Sms ringkas dari dia, buat aku rasa sayu tapi juga rasa bangga kerana aku punya seorang kawan yang hebat sepertinya. Hijrahlah teman kerana itu yang terbaik untuk kalian.

Hijrah itu pengorbanan
Hijrah itu perjuangan
Hijrah itu persaudaraan
Salam Maalhijrah.

12 comments:

  1. aku sayu... :(

    dan aku faham perasaanmu..

    tabahkan hati..
    kuatkan semangat..

    semoga HIJRAH kali ini menjanjikan 1000 kebaikan buatmu dan dia...

    p/s ; jom pi hirup udara segar di tanah tinggi tu :D

    ReplyDelete
  2. Semoga ceria hidupmu selamanya...tidak cuma sementara seperti pelangi itu..


    sempurna: nak gi tanah tinggi mana ni? Nak kirim teh stoberi, boleh?

    ReplyDelete
  3. KTS,
    bleh, bila? Tetiba aku terbyg ros yg dok melambai2.

    ckLah,
    bleh plak pesan2 dlm blog org,hahahha.

    ReplyDelete
  4. juliet, selamat menyambut maal hijrah, semoga hidupmu dirahmati olehNya

    ReplyDelete
  5. salam maal hijrah...

    jangan takut untuk mengorak langkah
    kerna langkah pertama menjadi permulaan perjalanan yang baru.

    ReplyDelete
  6. Juliet,

    Salam maal hijrah,moga tahun yg mendatang akan membawa sinar baru dalam kehidupan kite

    ReplyDelete
  7. Mula2 saya ingat ucapan tu dari ko Juliet. Terkejut jugak tiba2 ko kawin! Rupanya dari dia.
    Semoga tahun baru akan membawa sinar baru dlm hidupmu.

    ReplyDelete
  8. salam maal hijrah.......semoga ko jadi manusia yang cemerlang,gemilang dan terbilnag.......

    ReplyDelete
  9. Itukan hijrah juga namanya pada kamu dan dia.

    ReplyDelete
  10. yani,
    sama2 lah kita, tetibe rasa cam raya plak,hehehe.

    lyn,
    betul.

    KP,
    hrpnyer begitulah

    YB,
    sesekali buat kejutan apa slhnya,hik,hik.

    CK,
    ko pun sama nok.

    shimi,
    ya, aku setuju.

    ReplyDelete
  11. Juliet

    setiap orang ada jodoh dan rezekinya..Insyallah nanti sampai juga jodohmu dan aku pasti rezeki pun tak kurang juga..malahan bertambah2 kan.. so??? bila nak belanje aku nie?? dr raya aku tggu nie dah nak thn baru

    ReplyDelete
  12. iina,
    meh la sini aku blanjer,hahahhaah.

    ReplyDelete