Friday, December 26, 2008

Jangan cemburu abang2,kakak2!



Mak ajak aku ke sini, jalan-jalan cuci mata katanya. cuci mata takpe, jangan nak soh cuci beg duit aku yang memang takde RM, syiling ada ler sekupang dua.






Tetibe aku terpandang sesuatu, korang nampak tuh? Yaaaa, tilam itu di beri nama Goodnite JULIET. Aku suka,aku suka. Jangan ada yang buat-buat tak nampak wokeh. Dan tetibe jugak mak cakap, pilih satu tilam Juliet, mak bayarkan. Aku lagilah suka. Tapi mak tak bagi aku amik tilam yang ada nama JULIET tuh sebab dia cakap tak sesuai, takut aku jatuh,tinggi sangat katanya. (padahal tilam tu mahal)huhuhu




Tapi takpelah, mak belikan yang ini, untuk penjagaan background,(tulang belakang), 15tahun gerenti, buleh wat harta pusaka nih,sampai ke cucu cicit pun ada gerenti lagik.





18 comments:

  1. kompius,
    weiii,cptnyer ko,aku nak edit pun tak sempat.

    ReplyDelete
  2. mak ske tilam kekabu lagi. sejukkkkkk jer!!!

    ReplyDelete
  3. bertambah malaslah ko nokkkkkkk...dapat tilam baru!

    ReplyDelete
  4. hahahah.. aku tgh cek desbod akulaaaa

    ReplyDelete
  5. salam...

    ko pakai jer ler tilam tu sampai tua julie nanti ko bagitau aku apa dah jadi ngan tilam ko tu 15 taun lagi... hihihi

    ReplyDelete
  6. kemain beso ko zoom ye nama tilam tu...tapiiiii...aku tgk xde perasaan la beb..acana tu??hahaha

    ReplyDelete
  7. smpi ke cucu cicit... baguihhhh...
    tp cucu cicit ko gerenti duk menggaru... gatal... pepijat penuh... :P

    ReplyDelete
  8. Saya nak beli katil dan tilam utk anak bujang saya pasal pindah rumah. Ko rekomen tak yg Juliet tu? Takut anak saya mimpi ko pulak?

    ReplyDelete
  9. boleh sampai ke cucu cicit ke pandai je ko nih

    ReplyDelete
  10. TL,
    tilam kekabu berat weiii nak jemur.

    CK,
    hahahha,ko tau je la.

    kompius,
    cek desbod tem len xleh ke?

    lyn,
    bleh,bleh.

    lilies,
    tu dah ada bunga2 jeles la tuh.Ko cuti2 pun bleh bagi komen ka?

    KTS,
    stetment berbau cemburu juge.

    YB,
    hahaha,malu lah nak ckp,hahaha.

    yani,
    dah tu gerenti lama benor.

    ReplyDelete
  11. takkire... aku mmg nak cek desbod tem ko betui2 br publish entry.. muahahahahahah

    ReplyDelete
  12. 15 tahun? pergghh... ape tak tulis seumur hidup je senang... ha ha.


    .

    ReplyDelete
  13. alarrr... Juliet

    jelesnya aku, ...
    lagi - lagi nampak nama JULIET kan ...

    ReplyDelete
  14. tiba2 terkenang la pula apek yg nek lori nyanyi2 keliling taman

    "tilam lama tukar baru...tilam lama tukar balu...tilam lama tukal balu..."

    ngehh...

    ReplyDelete
  15. aku tak jeles sebab kat sini senang2 jek nak dpt italian set chesterfield.. kayu2 mahogany.. mcm2 ler yg xde kat mesia dengan harga yang murah..

    ReplyDelete
  16. kompius lagik,
    takkan bleh nyer pasni,hahahha.

    tasik,
    a'ah la kan,:D

    ckLah,
    buleh,buleh.

    KP,
    jeles jgn tak jeles.

    Kakjie,
    hahaha,tuka balu yg best tuh.

    iina,
    ayat2 jeles gak tuh,hahahha.

    ReplyDelete