Thursday, September 11, 2008

KJ mengetag aku,panas!panas!

Aku di tag oleh KJ jua akhirnya walaupun selama ni aku dah selalu mengelak.Bukan tak suka di tag tapi ye lah kan,siapalah aku ni nak cerita semua kat korang,bukan best pun cerita aku,best sikit dari cerita sindarela tu je,hehe.Tapi untuk tidak menghampakan permintaan KJ (Kakak Jelita) bukan "Kucing Jinak" ye,maka aku dengan seikhlas hati cuba menerangkan siapa aku.Terima kasih daun keladi pada KJ.Kenapa tetiba aku rasa macam aku ni dalam majlis anugerah,bagi ucapan sikit punya panjang.

The rules:

*Link to your tagger and post these rules on your blog
*Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird
*Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs
*Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.


1.Aku takut sangat kalo mandi laut/sungai,bila kaki aku jejak je dlm air, aku akan terbayang macam mana kalo tetibe ada buaya ke,hantu air ke,dan dengan cepat aku akan naik semula ke daratan,kalo swimming pool takpe.Tapi aku pandai berenang,gaya bebas je lah.Phelps perenang USA yg menang pingat emas kat Olimpik tu aku yg ajar.

2.Aku tak pandai mencarut macam IbuKumbang,tak pandai mencilok macam KJ,dan tak pandai mandrem macam Cakap Kosong,hehe.

3.Depan nama aku ada nama keturunan belah ayah,yang korang tak buleh sesuka nak letak kat nama korang,HEBATnya aku.Riak,riak.

4.Aku tak lalu nak makan kat kedai mamak,biarlah secantik mana restorannya,aku tak lalu nak telan,tapi kalo orang beli tapi tak cakap itu kedai mamak punya aku akan makan sehingga kenyang.

5.Aku buleh berkawan dengan sesiapa saja sebab aku ni jenis yang cepat mesra,"shy-shy cat" tu adalah sesikit,tapi bila dah lama orait je.

6.Aku tak suka pakai baju kelawar masa tido,takut terselak beb,aku ni ganaz.

7.Aku tak suka makanan yang ada coklat,cthnya kek coklat,aiskrim coklat,coklat,white coklat,semualah yang ada perkataan coklat.

Cukuplah ni ye,best pulak bila dah tulis ni,rasa nak buat panjang2 lagik,tapi "masa terlalu cemburukan" aku,hehe.Lain kali kalo nak tag aku cari soklan yang power2 sikit ye.Kepada sesapa yang namanya aku 'ter"sebut,mintak ampun mintak mahap ye.

Dan,aku dengan ini mengetag : kutaksempurna,iina,kitapunye & the confused, dengan ucapan,kalo korang rasa nak buat,buatlah,kalo taknak pun takper.

8 comments:

  1. baru ajer nak hadiah coklat..tapi tak suka kan???

    so..selamat :D

    ReplyDelete
  2. klep!klep!klep!

    sila beri tepukan buat julietchun kerana berjaya menghantar assignment kurang dr 24jam.

    wah! mesti nama depan tu ada raja bukan??

    daulatt tuankuuu!!!

    ReplyDelete
  3. Apa nama ko TENGKUjuh ker.. ngahahahaha!

    ReplyDelete
  4. cepat nyer wat.....kita x wat lagi ni eso kot,,,

    ReplyDelete
  5. pelajar yang cemerlang , gemilang dam terbilanglah ko, sbb cpt buat assignment kj

    ReplyDelete
  6. tag lagik?? ngeh3...wokeh.. kang aku watler

    ReplyDelete
  7. 13may,
    ko mmg tk iklas en tiga belas may.

    kj
    Rajagopal,ngeh3

    Ibukumbang,
    Bkn tengkujuh,tp tengkurap,hehe.

    along,
    bak kata org tua2,perkara yg baik tu eloklah dicepatkan.:D

    ckpksg,
    tenkiu.

    theconfused,
    dr ko dok lepak kat tepi longkang baik ko buat tag.

    ReplyDelete
  8. Salam Julietchun...

    Apa khabar, sihat ke? Dah lama akak tak menjengah kesini, semuga semuanya ok yea..

    Nie sessi menjawab tag yea..

    ReplyDelete