Wednesday, September 17, 2008

Aku tengah MALAS.



Dalam satu negeri,seorang raja tengah cari seorang rakyatnya yang paling malas untuk di beri anugerah, (paling malas pun dpt anugerah). Rakyat di suruh berhimpun di satu tempat lapang yang sekarang ni di beri nama Dataran Merdeka (jgn korang percaya plak).

Raja : Ada sesiapa yang paling malas,sila tampil ke hadapan.

Rakyat A : Hamba yang paling malas tuanku. Hamba makan pun malas, kena orang suapkan walaupun hamba dah tua bangka.

Rakyat B : Hamba lagi malas tuanku, walaupun orang dah suap ke mulut hamba malas nak telan tapi tak tau camner boleh hidup sampai sekarang.

Rakyat C : Hambalah yg paling malas.

Raja : Bagaimana pulak cerita kamu?

Rakyat C : Nak citer pun malas.

5 comments:

  1. ko ke rakyat c tu.. apa anugerah raja bagi kat ko ekk.. kalau duit raya aku nak gak.. walaupun aku tak malas cam ko.. ;) hehehe

    ReplyDelete
  2. iina & CK,
    biar pch di mulut jgn pch di perut,hehe.Pch di perut kn gi scan.

    ReplyDelete
  3. uit3... ko dapat baper anugerah dr sultan ituh?? byk takk?? hahahah

    ReplyDelete
  4. seminggu lepas memang kena virus M....sengal lebih!

    ReplyDelete