Saturday, September 6, 2008

Bahaya wooo

Aku hangin betul dengan adik aku nan satu nih.Mentang-mentang dia anak bongsu dia ingat dia buleh buat sesuka hati.Menyesal aku dulu masa kecik-kecik selalu dok mintak adik ngan mak,kalo tak aku yang jadi anak bongsu.Menyesal dulu pendapatan menyesal kemudian tidak berguna,saya Karam Singh Walia,hehe.





Nak tau kenapa aku hangin sangat? Ni body shaping adik aku. Macamlah dia gemuk.


Ni pulak pencuci muka aku. Aku buleh guna semua jenama, takde masalah. Jadi setiap bulan aku tengok mana yang berkenan, baca info lebih kurang aku beli je.



Bila 2 benda ni di letak berdekatan, lebih kurang je warna dan saiznya. Aku kalau bangun sahur mata ni takleh bukak besar-besar,taktaulah kenapa. Jadi,dalam keadaan bukaan mata aku hanya 30 darjah, aku capai body shaping adik yang aku sangka pencuci muka sebab selalunya hanya pencuci muka aku je yang berada atas rak tu. Aku pun basuh muka, mata masih pejam lagi. Aku picit body shaping tu, letak air sikit, buihkan, dan kemudian aku letak kat pipi. Tetiba, argghhhhhhh! aku menjerit sebab pipi terasa pijar. Nasib baik aku tak letak kat mata, kalau tidak, maunya sekarang nih aku sedang di rawat kat wad kecemasan.



Body shaping tu panas sebab bahan utamanya ialah cili, tapi aku tak pasti sama ada cili api atau cili merah, atau campuran keduanya. Mata aku automatik terbukak luas, boleh pulak bukak besar-besar,aku ingat tak boleh,hehe. Adik aku pun mengetuk pintu bilik air sambil bertanya "Nape kak?". Aku pun keluar dengan muka yang merah padam, bukan sebab marah, tapi sebab pijar. "Apsal ko letak krim nih kat sebelah pencuci muka aku hah!". Dengan selamba dia jawab, "ala,orang lain takde masalah pun, ko sorang je kalut, Tuhan bagi mata tu ko buat apa? tido je ko guna mata ke?". Amboi,aku pulak yang kena sound di dinihari yang kelam ini. Tapi memang pun aku yang tak bukak mata, sayang woo, tengah mimpi syok-syok kena kejut.




8 comments:

  1. Tu la engko, tuhan warning ko.. sebab ko bangun sahur tak ikhlas.. tu la jadinya

    ReplyDelete
  2. hehehe cian ko.. aku tumpang gelak.. biasalah bukan disengajakan.. lepas nie sure pipi ko kurus ye.. gerenti ;)

    ReplyDelete
  3. kira ok la adik ko tu... klu ko dpt adik cam adik aku lg dasat... huhuhuhuhu.... aku tak pun mtk adik kat mak pak aku dedulu... huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  4. errrr..... bersabolah wahai insan... takpelahhh.. bukan ko je tak puas ati dgn adik ko, akupon samaaa.. seb bek aku bleh gne kuasa veto sbg along, hait!

    ReplyDelete
  5. hahahaa...kelakar wehhh!!! sib baik ko tak buat gosok gigi ngan bendalah tu

    ReplyDelete
  6. IK,
    Aku insap dah

    iina,
    kang ada yg igt aku amik botox :D

    kutaksempurna,
    ko tkt adik kerrr?

    theconfused,
    mmg aku tak puas ati.

    13May
    hehe,aku sambung

    kj
    kalo gsk gigi maunya bengkak mulut aku ye cam kene tenyeh ngan cili ;D

    ReplyDelete