Tuesday, November 18, 2008

TC- aku kenyang

TC, bukan THE CONFUSED dan bukan jugak TELUK CEMPEDAK, tapi TERIMA KASIH CIKGU. Kenapa aku berkata begitu? Kerana semalam aku turut di ajak untuk meriahkan majlis persaraan dan juga pertukaran cikgu-cikgu di sebuah sekolah. Dan aku rasa berbangga sungguh kerana cikgu2 ni melayan aku bagaikan seorang VVIP. Majlis diadakan di Sabak Restoran & Steamboat pada pukul 8.00 malam.


Tunggu tetamu datang. Aku ada tuh, tengok bebetul.


Dipaksa beratur untuk amik makanan.




Amik banyak mana yang suka, tak kena bayar, aku kan tetamu.





Acara rebus merebus dan bakar membakar pun bermula.


Cikgu2 dok makan, dan aku, Julietchun dok snap gamba.
Aku dengan bergayanya menghabiskan aiskrim 3 mangkuk dan udang galah sepinggan, I like :D










8 comments:

  1. ye.. ye.. aku tau ko syg aku, asek2 nak sebut nama aku.. :P

    huihh.. bestnyer stimboat kat situ

    ReplyDelete
  2. TC,
    saje nak soh ko ilang rasa seram sejuk.

    Ms.lilies,
    sampai tak larat nak makan.

    ReplyDelete
  3. perghhh....makan selagi boleh makan....hehehe

    ReplyDelete
  4. uihh..

    asyik makan je nie hehehehe.. takpe lepas nie diet miet.. maklumlah ko kan berat sikit je dari aku muahahaha..

    nie aku jeles nie.. dah ler pergi TC part 1 tak ajak aku.. nie Tc part 2 pun tak ajak.. tak adil tau.. tak baik tau xajak aku tau

    ReplyDelete
  5. ko misti yg baju merah tu kan? ala..takat nampak bahu jer watper nok!!! tunjuk muka la kalu branihhhh!!! hahhah
    *tgh cabar sambil senseng lengan

    ReplyDelete
  6. Juliet ...

    ada lagi ke TC part 3

    mmmm... sedapnya tengok makanan tu ..
    ada harapan tak tuk kite ikut juliet lain kali
    ( heheheheheehe)

    ReplyDelete
  7. uitttt... betul ke ko abiskan 3 mangkuk eskrem...


    mcm tak caya je... aku ingat ada dlm 7,8 mangkuk ko bedal... heheheheheheheheheh

    ReplyDelete