Thursday, November 6, 2008

Lambat skit jer...

Kawan aku penah citer pasal patung Bang Nuar yang jadi kontroversi. Dia tanya aku penah tengok ke patung tu? Aku cakap tengok kat tv ngan suratkhabar jek. Dan dengan tak di sangka2 semalam berdiri dengan gagahnya disebelah aku ialah patung Bang Nuar yang di sebut2 tuh. Terkejut betul aku. Patung ni kat tepi lampu isyarat,kebetulan masa tu lampu merah, sempatlah aku snap gambar tapi dah nak maghrib, jadi gambarnya ala2 kelabu asaplah, ditambah plak ngan kepakaran aku mengsnap gambar, rupa ni lah jadinya.





Bang Nuar angkat tangan kat aku.



Esoknya aku pun berkejar balik kat tempat semalam bersama kamera digital yang berjaya ku pinjam. Tapi, alangkah hampanya, bila sampai je Bang Nuar telah tiada. Yang ada Muthusamy,Maniam dan Samy Vellu kot sorang lagi tu sedang menurunkan perancah2 besi.


14 comments:

  1. ni ko punyer pasal lah ni. lepas ko snap je, terus diorang buang.huh!
    ko taknak propose diorang taruk replika ko plak ke, angkat tangan sambil garu ketiak.

    ReplyDelete
  2. muahahahhaha... aku igt aku dah cekap dah.. rupanya incikpenyu dah awal2 komen.. :P

    ReplyDelete
  3. ekekekekekekekeke...
    bgs gak idea incik penyu kaler biru itu... angkat tangan sambil garu ketiak... (ekekekekekeke smpi la ni aku duk gelak... tak dpt byg kan ko duk garu ketiak.... ekekekekekekeke)

    ReplyDelete
  4. ko tak amek ke gamba dewa murugan ittew!!! bleh buat header. wakakaka!!!

    ReplyDelete
  5. tak pe, yang penting ko dah selamat snap2 gambar.......clap!clap! clap!

    ReplyDelete
  6. tunggi jugak rupanye replika tu...

    ReplyDelete
  7. agaknya dorang tau ko nak snap gambo replika tu yang... hehehe

    ReplyDelete
  8. kira beruntung ler ko dapat gak snap gmbr dia.. mana tau sok2 ada lagik ko round ler tempat tu ari2 heheheh ;)

    ReplyDelete
  9. Penyu, TC, KTS,
    Kalo ltk replika aku haruslah jadi reformasi lagi sekali kat Mesia nih.

    KJ,
    Tak kosa aku.

    CK,
    Tenkiu,tenkiu.

    Cikgu,
    Ye la tu.

    Cikguzue,
    tinggi, tak silap 5 kaki.

    mummy,
    mesti ade yg pecah lobang ni.

    iina,
    takde keje weii.

    ReplyDelete
  10. 1,2, 3!!!!!hahahah!!!keh!keh!keh!wargh!wargh!wargh!hhhuuuhhaaaa!!!muahaaahahaha!!!

    ya ampun..sadis dan tragis citer ko nih!!!punyalah kelako ko citer bab c muthusamy tuh!!kah!kah!hik!hik!

    -gelak sampai terguling2!!

    ReplyDelete
  11. "1,2, 3!!!!!hahahah!!!keh!keh!keh!wargh!wargh!wargh!hhhuuuhhaaaa!!!muahaaahahaha!!!"

    aku kopipes whitetulip nyer gelak........
    aku tambah sket.....
    kekekekekekkekekekekekekkekeeeee hahahahahahhahahahhahahahahahaah

    (gelak sampai muntah)

    ReplyDelete
  12. zonaku,
    bleh main kopipess ke? Tak aci,tak aci.

    ReplyDelete