Monday, November 3, 2008

Cantik atau Sedap?

Aku di bawa oleh kawan untuk makan malam di sini, Bamboo Lallang, Jenjarum, Selangor.









Tempatnye cantik, nyaman, bersih. Berkonsepkan buluh dan lalang.



Nama menu kat sini pelik2 .Gambar kat atas ni ialah Teh Dangdut. Member aku oder, nak rasa tang mana dangdutnyer. Rupanyer teh tarik tapi dorang guna susu cair. Pasni buleh dia goyang gerudi cam Inul.




Walaupun masakan kat sini hampeh, aku abihkan jugak, tak baik tau. Mak aku selalu pesan jangan suka2 buang rezeki. Kalau tengok tempatnyer dan cara dorang sediakan hidangan memang first klass, tapi kalau makan kat kedai tomyam tepi jalan tuh lagi berbaloi.







11 comments:

  1. kalu tempatnyer cantik, makannyer sedap & hagenyer murah. laaaagiii aku ske!

    ReplyDelete
  2. tu la tak bestnye...nak tahu sedap tak sedap, kena rasa dulu. duit pun kena keluar dulu.
    tapi, kalau tak sedap, macamana cantik pun, saya tak datang2 dah kedai tu semula. Suasana dan kesedapannye biarlah berbaloi dgn ape yg kita bayar.

    ReplyDelete
  3. memula tengok sign tu, ku jadik teruja dan rasa cam nak pergi, tapi bila baca feedback ko tang makanan tu,terus ku pangkah. sib baik ko bagitau. thanks.

    errr.. kopi dangdut ku pernah minum. cantik sebelum minum. tapi bila nak minum kena kacau jugak,so nampak seperti kopi susu biasa la.

    ReplyDelete
  4. cantik tak semestinya best..


    sama cam orang jugak, muka cantik tak semestinya perangai best.

    ReplyDelete
  5. cantik tak semestinya bagus...

    erk..tajuk ingat ke tagline blog kak jie

    ReplyDelete
  6. Salam Juliet,

    Tengok gambar memang menarik, sepadan citarasa saya. Berangan pula nak ke sana. Namun komen tentang makanan tu buat saya ubah fikiran :(

    Jaga diri :)

    ReplyDelete
  7. cantik tempatnya yang... tapi makanan nya kena tak dengan tekak kita semua.. hehehe

    ReplyDelete
  8. 1st impression beb.. 1st impression

    ReplyDelete
  9. KJ,
    aku pon ske

    cikguzue,
    Sy setuju.

    penyu,
    kelab dangdut pun ko penah gi kan,hik,hik.

    cikguoden & Kakjie
    Betul!!!!!

    bungarampai,
    cubalah,manusia ni kan berbeza.

    mummy,
    Mana tau bila tgk mummy dtg drg tukar tukang masak:D

    theconfused,
    betullah tu.

    ReplyDelete
  10. oiiii... cam best jek tengok... tp bila ko kata tak sedap, huhhhhh terus tak teringin...

    aku tau satu port yg sedap, tp tak cantik... bau pun, boleh tahan thp longkang... sib baik ms aku gi aritu tak pki bj glamzzzz...

    ReplyDelete
  11. KTS,
    Ko pakai ape pun takde sapa marah tapi sendiri ingatlah :D

    ReplyDelete