Wednesday, November 5, 2008

Sebelum & Selepas

Gambar sebelum makan.
Aku rasa lapar. Pegi kedai, oder mihun tomyam dengan sirap limau suam2 kuku. Pehhh! Terangkat betul, sedap. Taktaulah bebetul sedap atau pun sebab tukang masak yang hensem cam pelakon korea tu mempengaruhi deria rasa aku :D


Gambar selepas makan.
Licin.
Gambar monitor aku sebelum rosak.
Ari ni monitor buat hal. Kena tukar pakai yang lama. Demi untuk berblog aku sanggup paksa member tolong aku tukar monitor. Buruk pun buruklah, yang penting aku buleh baca blog.



Gambar monitor selepas di tukar.
Aku heran kenapa meja rasa sempit semacam. Banyak fail kena letak kat bawah. Baru aku perasan monitor yang baru ni besar gedabak. Nasib baik tak patah tangan masa mengangkatnya tadi. Nostalgia plak tengok monitor besar nih. Nasib baik bos tak buang, kalo tidak haruslah aku mati kutu takleh berblog.





12 comments:

  1. dasat tul smg berblog ko eh... syabas mr sahab... syabas :D

    ReplyDelete
  2. keh3... gile besau.. ko jgn men2.. umah aku ada sejibik yg gitu.. heheheh

    ReplyDelete
  3. moral of story : biler dapat yg baru, yg lagi slim, yg lama jgn dilupakan, walalupun tak slim. bila yg baru ade problem, yg lama jugak dicarinya.

    err..naper ku rasa moral of story ni lain macam skit ni.

    ReplyDelete
  4. ko bebetul blogger tegar........apasal gambar ko takder? nih yang aku hangin nih!

    ReplyDelete
  5. woit.. aku dah balik glasgow..

    ingat kot bdn ko yg sebelum n selepas tadi hehehe :)

    ReplyDelete
  6. PD..........PD...........PD.........PD.......... (ngigau)

    ReplyDelete
  7. PD..........PD...........PD.........PD.......... (ngigau)

    ReplyDelete
  8. KTS,
    tenkiu,tenkiu.

    TC,
    kus semangat aku nak angkat tadik.

    penyu,
    sbb tak lupa aku amik blk nih :D

    CK,
    ade ler gambar aku, ko dmm bbatu ko brape nampak :D

    iina,
    Lama aku tunggu ko. Welcome,welcome.

    zonaku,
    Pegi je lah weii, ko ni dah parah.

    ReplyDelete
  9. ko memang blogger tegar yang... hehehe
    apa apa pun pun masuk blog mummy pi habis kan kerja yang tak susah tu... hehehehe

    ReplyDelete
  10. keh!keh!besaunya komputer hang...............

    ReplyDelete
  11. Heheheh ... kelakarlah bab monitor tu ... tapi ada pengajaran di sebaliknya.

    Salam :)

    ReplyDelete