Tuesday, October 14, 2008

Tuah dia

Adik aku melawa sakan untuk pegi open house kat ofis dia. Kalo ofis dia wat party memang giler-giler punye, jemputan beribu orang, 2-3 menteri di undang, maklumlah kompeni kayo. Aku teringin gak nak pegi sebenarnya tapi keringat aku lebih di perlukan di tempat keje aku,isk,isk,nak ikutttt.



Anak buah aku, comeii cam makciknye gak. Dia takut sebenarnya ngan clown tu tapi demi untuk menyakitkan hati aku dia sanggup berkorban apa saje.

Tea Set yang adik aku dapat untuk lucky draw masa open house tuh. Adik aku ni memang tangan bertuah la, mana-mana dia pegi mesti bawak balik hadiah. Mak mula dok bising cakap aku pegi open house tak dapat ape-ape, adik aku sekali pegi bawak balik kotak besar. Mak ni memang materialistik.











11 comments:

  1. mak aku pun cakap aku memang bertuah.. bezanya aku ngan adik ko, tuah aku tak nmpk barangnya... camno tu...
    tuah ayam nmpk di kaki... tuah aku, macam azrinaz... aku rasa... kau tunggu je la eh...

    ReplyDelete
  2. alah xbertuah dapat hadiah.. mungkin nanti dapat bertuah lain insyallah..

    ReplyDelete
  3. kesian ko kan, dah macam bawang putih ngan bawang merah plak kan.

    ReplyDelete
  4. Salam Julietchun...

    hehe mak tu bukan materialistik dia cuma excited lerr sebab adik tu dapat hadiah tu yg dia bagi statement camtu..

    ReplyDelete
  5. Hi, love all your well taken pics here, and that tea set is beautiful.
    Best regards, Lee.

    ReplyDelete
  6. aku memang x pernah dpt cabutan bertuah pun... kalu dapt pun sebab semua org memang dapat.. hehe

    ReplyDelete
  7. tu gambor ko ke sebelah anak buah tu? muahaha..

    ReplyDelete
  8. kutaksempurna,
    sampai ke tuo lah kau berangan.

    iina,
    hrpnye camtu lah.

    CK,
    huhuhu,sedey wei.

    akak,
    saje je ,hehe.

    u.lee,
    tq.

    IK,
    samalah kite

    penyubiru,
    lbh kureng la.

    ReplyDelete
  9. ko sakit ati lah nih yer..?? heheheh.. takpe2.. tarik napas okehhh.. tp cute laaa ko ble mekap jadik clown.. :D

    ReplyDelete
  10. fuiyyooo..memang murah rezeki la adik ko nih.

    hihi..dia ker yang ko cakap nak outstation p sabah ujung bulan nih??Errkk, bolehlah kenalkan ngan anak2 gadis riang aku tuh..ekeke!!

    ReplyDelete
  11. theconfused,
    wei lama ko konfrantasik? Bkn aku, bkn aku.

    whitetulip,
    dia lah, nanti ko kirim barang byk2 kat dia k.

    ReplyDelete