Thursday, October 9, 2008

Member aku

Member ajak aku keluar menikmati keindahan KL di waktu malam pada bulan Syawal yg mulia, aku ikut je. Kelipan neon yg berbentuk ketupat menceriakan suasana.









Member kona ke Kg.Baru. Gambar atas tu Masjid Jamek Kg Baru, kat pagar masjid pun dorang gantung banner iklan, tak hormat langsung.




Member kona ke Jln Raja Muda Musa, aku heran, mana dia nak pegi nih, jalan ni sempit, paking susah, tapi aku diam je.



Member berenti depan kedai Nasi Lemak Antarabangsa, Kg Baru yang sangat terkenal itu. Paking masih banyak, mungkin awal lagik atau pun orang masih beraya.


Member soh cop tempat duduk dan dia pegi beratur. Bagusnye kalo naik LRT,Putra,bas ke dorang sumer bleh beratur macam ni. Member tengah pilih lauk.



Member aku fruz agaknye sebab takde sesape lagik yang jemput dia gi open house. Dan dengan itu, dia pun ajak aku mengopen housekan diri sendiri kat sini, nasi lemak dengan paru,telur sebiji,teh O ais limau, layannn, orang belanja jangan tolak rezeki.


Pinggan yang licin tu aku punyalah,aku tak kira kalo nak gemuk pun gemuklah. Member puas hati . Aku lagik la puas hati dapat makan free. Balik tido terus best nih.












12 comments:

  1. hehe...rezeki jan ditolak..dah namanya freee...apa kes kalo ko tolak..hihi..sib baik ko tak request kfc ker, pizza ker..kih!kih!nantilah aku belanja ko makan soto makasar aku ah...yummyyyy!!!(angkat bakul nampak?)

    ReplyDelete
  2. huh!...kalau camgini punya licinnn..he he he. Buleh bayangla 'tangki' tuan punya badan...ha ha ha.

    ReplyDelete
  3. sedapkan nasi lemak kat sana....
    tapi suasananya yg tak best...

    ReplyDelete
  4. Salam Julietchun...

    Meriah suasana raya meriah lagi kalau kawan2 belanja..

    ReplyDelete
  5. aku pun pelik gak nie.. member ajak kuwa malam2 nie??pakwe kot.. ko jgn memalu lak dah tua dah tu.. org belanje free.. bila lak nak belanje aku lak.. sure murah rezeki ko tau ;)

    ReplyDelete
  6. woooooooooo.. makan free tak ajak aku!! hahahaha

    ReplyDelete
  7. whitetulip,
    dgr citer laksa sabah sedap,btl ke?

    cikguoden,
    Body kancil tank waja,muahahaha.

    kutaksempurna,
    aah la,kureng skit,mmg tak sempurna.

    akak,
    mkn free mmg sdp :D

    Kj,
    Aku bawah umuq lagi laaa, opsss, ku masih dara sunti.

    iina,
    Aku nak blanje ko ni,aku kira sampai tiga kalo ko tak sampai aku jln dululah,hehehe.

    theconfused,
    ko ok ke? Org tgh sedeyyy musti tak lalu mkn, rugi je ajak hang.

    ReplyDelete
  8. aku tgh sedeyker wei?? apsal tak pasan pn?

    ReplyDelete
  9. nasi lemak antabangsa sedap.......tak tambah ke makan tu?

    ReplyDelete
  10. nasi lemak antarabangsa memang femes. sedap pun sedap. mahal pun mahal. tapi skrang ku dah kureng ke sana pasal beberapa 'inseden' yg tak sedap dilihat.



    ps:ko selalu ke blog carca marba, ko tau tak aku ade blog personal?

    ReplyDelete
  11. theconfused
    ko wat2 hepi,tu muka monyok jek.

    along,
    diet,muahahha.

    penyubiru,
    ada ke? Aku tekan mn yg cpt kuar je, line streamyx sini cam siput baby.

    ReplyDelete