Saturday, October 25, 2008

Tak lama dah

Dah shopping ke? Deepavali lagi 2-3ari je. Aku baru jenguk2 kat Jln Masjid India, aku nak pesan skit lah, kalo sesapa yang berniat nak ke Jln Masjid India dalam masa terdekat ni korang tolong kenselkan niat korang tuh. Bak kata mummy la, segala bau-bauan ada, bukan menghina, tapi tu lah kenyataan yang harus di terima. Masa aku lalu ari tu rasa cam nak pitam bila terbau aromaterapi dorang,fuhhh, bergegar otak aku sampai takleh nak tafsir apa baunya. Tapi sempatlah jugak snap gambar, maklumlah aku kan sorang "blogger",hik,hik,hik.


Bermacam jenis manisan,kalerful gitu.


Deretan gerai cam raya ari tu gak.

Abang2 DBKL sedang bergosip setelah penat mengawal lalulintas.




Deepavali ni tak balik kampung ke? Saja tanya sebab cuti lama gakkan, aku ni tak kira raya ape tetaplah di KL





9 comments:

  1. ko selebret ke nok! ape menu utama pagi raya?? putu mayam ker?

    ReplyDelete
  2. KJ,
    Meh la,open house,tosei ade,capati ade,vadeyy ade,murukku 3-4tin,khas utk ko KJ,hehe.

    ReplyDelete
  3. Salam ..

    Dalam byk2 caption kite suka part yg abg DBKL
    siap bolih gossip kan ...
    nie nak kena report nie...

    awat tak blk kmpg juliet ....

    ReplyDelete
  4. salam,
    bab bau depa tu memang tak tahan...pernah duduk berjiran. huii...sabor je la.

    ReplyDelete
  5. ko jgn lupa , ajak aku kalau ko buat open house deepavali nih!

    ReplyDelete
  6. mummy kat umah je yang,tak larat nak jln jauh2.. cuma pi open hse je.. tu pun dok one two som dengan daddy, mana nak pi kawan daddy or kawan mummy.. hehehe deepavali punya open hse pun mummy ada jugak tau.. kekekekeke!

    ReplyDelete
  7. betul...jika musim depavalli.kalu..itu bau..supa taik gajah juga ada main main sama idung ,kalu shoping pigi sana kedai la..

    er..'masuk' tak mood depavalli kalu komen camni?.

    ReplyDelete
  8. Salam..
    untungnya duk kat malaysia nie.. terlalu banyak perayaan..kerja kita sebagai rakyat prihatin..sama2 beraya..happy deepavali..

    ReplyDelete
  9. haha..aku dah tau dah. ghupa2nya ko merayap p sana ek...nape, mom kat umah suruh carik bahan wat putu mayam kerrrr???keh!keh!per2 pon, hepi diwali ek!!

    ReplyDelete