Wednesday, October 22, 2008

Siapa dia?








Aku orang kecil engkau orang besar
Kau ibarat gajah ku hanya semut merah
Perbezaan antara aku dengan owner keta nih
Aku pompuan Dia lelaki
Aku lom kawin Dia dah ade cucu
Aku takdak duit Dia kaya raya
Aku punye keta puluh ribu je Dia punye keta juta-juta
Aku punye gaji cukup makan Dia punye gaji tak abih kira 7ari 7mlm
Aku shopping kat Sogo ngan Jln TAR Dia shopping kat luar negara
Aku kenal dia tapi Dia tak kenal aku
Aku ada BLOG Dia takderr
Orang tua kata kalo nyanyi kat dapur dapat laki tua, aku tak kisah kalo laki tua asalkan kaya. Tapi sampai serak aku nyanyi takde dapat mimpi atau pun petunjuk lagi nih.




7 comments:

  1. ko kena masuk kelas vokal dulu....pastuh nyanyi kt dapor....konfem dpt laki kaya.he he he

    ReplyDelete
  2. mana ko tau itu org take BLOG... jangan cepat menghukum....

    sore ko tak smpi thp piawaian... tu yg tak dpt petunjuk...
    meh prektis ngan aku... ikut aku.... (mesti nada soprano ya).. lalllalllalalllala

    ReplyDelete
  3. CK,
    Kelas vokal mhl la. :C

    TC,
    Ko jeles sbb enCayang ko tak kaye ngan tua kannns.

    KTS,
    Ko nyanyi KL banjir kilat

    ReplyDelete
  4. ko nyanyi lagu klasik..try nyanyi lagu2 rap sikit

    ReplyDelete
  5. takpe de..ko snap pon dah kira oke gak. ko kan blogger tegar..hihi..aku bangga ada blogger cam ko nih! kih!kih!

    ReplyDelete