Tuesday, October 21, 2008

Famili aku

Inilah open house dan juga famili gathering untuk Syawal tahun ni yang havoc kat umah pakcik aku kat bangi. Suma pakcik & makcik aku kumpul kat sini untuk sesi makan2 & gosip menggosip, dan sempena befday kazen aku gak.



Sesi makan,suma makanan di beli, ayam madu tu je hasil kerja tangan pakcik aku.


Makcik aku selaku pengerusi majlis, shy2 cat bile aku nak snap gamba dia.




Makngah,maklang,maksu, pakteh, suma ade, seronok dapat berkumpul ramai2 sambil makan free.


Kazen aku, dia cakap kalo aku blogger tegar aku harus benarkan dia mencapap kat blog aku, walau pun hati ni kureng ikhlas tapi terpaksalah jugak demi untuk membuktikan yang aku sorang blogger tegar.




Makan takleh bukak mulut.


Pinggan aku tuh, banyak kan aku makan, tengok badan lah, kecik skit dari Shani pelakon tu.


Aku pun taktau ni pencuci mulut ke pembasuh mulut ataupun pengenyang perut.









Tiga kek untuk sorang befday, harus aku tak sambut befday ni, ongkosnya kurang.



Kazen aku merangkap befday girl. Cantik? Kalo dia cantik maknenyer aku pon cantik gak,hahaha.
















































14 comments:

  1. aku pernah jupe kawanku, kazen dia cantik tapi kawanku tak cantik.adakah ko termasuk lam kategori ini.haha

    ReplyDelete
  2. negh3.. aku nak rewind soklan penyu bleh? heheheh...

    aku nak ty, nape ruang bwh entry ko tuh sgt luas kosongnyer?

    ReplyDelete
  3. apasal muka ko, ko tak capap kat sini.

    ReplyDelete
  4. aku setuju ngan mr penyu biru itu...
    ko dlm kategori mana???

    ReplyDelete
  5. penyubiru,confused,kutaksempurna,
    nyah korang bertiga dari blog aku nih,molot tak insurannnn.

    CK,
    aku,aku,aku,ah! taktaulah nak ckp.

    ReplyDelete
  6. aku tak pueh hati... mana gambar tuan punya blog nye...

    ReplyDelete
  7. aku anggap korang selebret bday aku gak! ahaks! (shy2 cat)

    ReplyDelete
  8. warg .... meriah nyer....

    appy birthday to ur sepupu,

    ;-)

    ReplyDelete
  9. gamba ko mane nok?? tak aci la cenniiii

    ReplyDelete
  10. meriah nampaknye...macam dekat je dgn rumah cikgu kat bangi.

    ReplyDelete
  11. juliet..

    ruangan yang kosong tu jgn lak shy2 cat nak letak gambar lak.. nanti jadi shy2 tiger aku tak tau hehehhe.. apa pun.. esok aku bakal fly back home.. aku kim salam diangin lalu kat ko jelah kalau aku lalu umah ko kat kl tu kan ;)

    ReplyDelete
  12. yarabbbbi..mati mati aku ingat kan befday girl tu budak 7 tahun. ghupanya dah leh jadi mak budak...isk...









    .cantik..:-)

    ReplyDelete
  13. x snap gambar hadiah besday ker??/kalu sepupu cantik...ko mesti cantik gak...bodek,bodek ni...

    ReplyDelete