Saturday, August 30, 2008

Anakku sayang

Aku dapat anak buah lagi,perempuan.Tapi,anak buah aku masih di hospital sebab mengalami masalah pada paru-parunya.Beratnya hanya 2kg.Menurut doktor peluang untuk dia hidup 50-50 sebab sekarang ni pun dia di berikan oksigen untuk bernafas.


Kakak ipar dah keluar dari hospital dan dia baru sekali tengok bayinya.Lepas bersalin kakak ipar pengsan,tak tau apa sebabnya.Aku tau dia risaukan bayinya tuh sebab dia tidak di benarkan menyusu kerana takut ada jangkitan pada bayi.


Aku mendoakan agar abang aku bersedia menerima segala kemungkinan yang bakal terjadi dan dapat membimbing isterinya melalui saat-saat menyedihkan ini.Walau apa terjadi aku berharap mereka redha menerima ketentuan Ilahi.

8 comments:

  1. Semoga yang terbaik untuk pasangan tersebut dan semoga anak buah ko sihat hendaknya.

    ReplyDelete
  2. sedihnye...apepun diharap dia pasrah dan redha dgn ketentuan Ilahi...

    ReplyDelete
  3. eii...dok lam balang ke anak buah kau?

    ReplyDelete
  4. Mudah-mudahan baik-baik semuanya.

    Salam Ramadhan Al-Mubarak, selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  5. semoga di bulan yang mulia ini.. Allah akan berikan kekuatan untuk kakak juliet dan bayi yang baru dilahirkan.. Insyallah.. semoga dia akan sihat dan dapat menyambut aidilfitri bersama keluarga

    ReplyDelete
  6. ibukumbang,cikguzue,iina &
    bunga rampai,
    samalah kita mendoakan yg terbaik ya.

    cikguoden
    dlm balang lagik

    ReplyDelete
  7. aku doakan yg terbaik buat anak buah kau

    ReplyDelete
  8. semuga segalanya akan baik2 aje.. Allah maha besar dan maha adil... Semuga si ibu tabah dan kuat semangatnya...

    ReplyDelete