Friday, April 10, 2009

Yg mana pilihan kamu

Ku bukan superstar

Kaya dan terkenal

Ku bukan saudagar

Yg punya banyak kapal


Ku bukan bangsawan

Ku bukan priyayi

Ku hanyalah orang

Yg ingin di cintai



Jiwa tengah kacau memikirkan keputusan pilihanraya Indonesia, korang jangan bising-bising okeh. Ni untuk undi pos. Ada 44 parti yg bertanding dengan nama-nama calonnya yg memang superb seperti, Dr.Gukguk Agus Riyanto Bustari, Hermansyah Islah Muldiyono Putra dan ramai lagi yg berbelit lidah nak menyebutnya.











Lepas tanda nama calon masukkan dalam sampul surat "Surat Suara" dan poskan ke Kedutaan Indonesia di Jalan Tun Razak. Sempat ke sampai nih?




23 comments:

  1. aku musykil ni...lagu ngan anto vote ada kaitan ka?? psssttt...ko vote gak ke

    ReplyDelete
  2. waduuuhhhh...

    kok kamu ini dari endon yaaa???
    lamongan ya??


    weiiiyyhhh.... klu nak cepat gi je anta... dekat je kedutaan tu.. jom kita ronggeng arini

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. aku btol luper kemarin kakjuliet ckp dia indon mariii.. lalala~

    ReplyDelete
  5. lilies,
    lagu tu nak soh ko jamming skit,kekekekee

    KTS,
    ronggeng? bleh gak.

    alis,
    aku bukan PATI,kakaka.

    ReplyDelete
  6. kak, masuk sini jap:

    www.daksekow. blogspot. com

    aku TERjumpa belog versi lelaki ko la kak, hahaha!

    ReplyDelete
  7. eh, ko terlibat undi ke exco je ke?
    konpius jap.

    ReplyDelete
  8. Buk...
    gue mau ngundi Bung Afghan...
    Bisa enggak?




    Loh....gue lagi mbilangi undi cowok paling keren? Enggak ada konsikuen sama pilihanraya kok! Gimana? Nyambung enggak komen gue buk?




    Nah...hambek ko...
    Nak jadi Indon sangat...
    Darah daging gue tu....gua keturunan Gusti Puteri Raden Galoh Adjeng Kartini penunggu gunung Berapi Krakatua...loh!! The ...he...he..

    ReplyDelete
  9. pangkah saja semua dong....pasti ganteng semua ituw

    ReplyDelete
  10. alis,
    nanti aku skodeng

    meza,
    dua2 pun bleh,kekeke

    ckLah,
    bung afgan udah ada pacar dong,Juliet namanya,kekekee.

    OneZ,
    waduh bapak yg ganteng aje dicari,kakakak.

    ReplyDelete
  11. alis,
    ganteng gak daksekow tuh,kekekekee.

    ReplyDelete
  12. juliet..akak tak tau ko minah Indon ruper nya he he

    ReplyDelete
  13. ini tak boleh ni...
    musti partai yang di contreng di atas kertas undi tu sengaja hntr kertas undi tersebut ke seberang sini kan?

    ngeh ngeh ngeh~

    ReplyDelete
  14. oooooooooo.. ko termasuk yg 800 ribu rakyat indonesia yg layak ngundi kt mesia tuh ek?? heheheheh

    ReplyDelete
  15. salam...
    ko endon rupanya... datang naik tongkang ker...

    ReplyDelete
  16. Lho.. tertipu aku. aku pikirin kamu asli malaysia hik.hik..

    ReplyDelete
  17. mugi,
    aku rasa dorang slh alamat

    konpius,
    aku yg 8001,kakaka

    lyn,
    hanyut tem tsunami aritu,kekeke

    kakpah,
    saya pun dah konpius ni asli ke tak,kakkaa.

    ReplyDelete
  18. ko yg 8001?? hehehehhehe.... wei... ari tuh takde bawakpon kuah rojak tuh... tp labor day ku turun... cuti... kalo korang nak aku bleh bawaklaa... time nih aku nek keta, lehlaa bawak byk sket.... :P

    ReplyDelete
  19. ic ada segiempat merah ke weh?

    ReplyDelete
  20. konpius,
    aku men2 je psl kuah rojak tu,aku takut tem tu aku takde kat KL,apepun tenkiu.

    13may,
    terima kasih pak :D

    jaja,
    ic aku kaler ijau,kekeke

    ReplyDelete
  21. Uiiih, tak tahu pula Juliet berstatus pendatang. Pendatang halal ke haram?
    Selamat mengundi ya! Hehehee... :P


    Salam:)

    ReplyDelete