Thursday, April 16, 2009

Selak sikit je

Aku pakai skirt labuh. Dan tetibe aku diarahkan pegi sana sini, keluar opis ler ni. Dan tetibe aku rasa macam nak belah skirt tu sampai paha untuk memudahkan aku melangkah masa menjalankan semua urusan tuh.

Dan memang aku terpaksa angkat skirt tu masa nak langkah longkang, nak naik tangga dan nak lintas jalan.

Kepada abang2 yg terpaksa melihat aksi2 ku yg sedikit ganas tapi ayu tu aku mintak maaf, bukan sengaja nak tayang kaki tapi aku memang kejar masa.

Errr, betul ke abang terpaksa tengok aksi tu atau sengaja memaksakan diri ? kakakaka.

29 comments:

  1. Julietchun
    "selak sikit je"
    tu yang sexy
    he he he

    sakura yang fist!!

    ReplyDelete
  2. sakurasa,
    seksi dan seksa,kakaka

    ReplyDelete
  3. kaki ko tu bersih dari CELA ke tak??

    blueeekkkk... tak sanggup ai..


    psssttt... jadi ke jogging petang ni??

    ReplyDelete
  4. ko nak gunting x? aku ada ni.

    nk mintak tolong belahkan pun boleh...

    ReplyDelete
  5. terpaksa selak????
    ke ko suka dan rela menyelak???

    kekekekekekekekekeeee!
    (dlm bz² sempat jer aku komen kan)

    ReplyDelete
  6. apasal tak bagi tahu awal? boleh aku bawak digicam utk merakam aksi ko

    ReplyDelete
  7. sampai peha kau kata sikit?..alahaaaaiiiii.

    ReplyDelete
  8. abang² malang manakah yg telah secara terpaksa tertengok aksi yg kurang menarik itu.hik33..

    ReplyDelete
  9. pesal sikit jek.. dah alang2 bebyk ler.. mesti abg hensem tuh terkedip2 tgk betis ko.. kalau ko malu aku leh pos stokin tight sampai pinggang utk ko pakai.. selak ler beso mana pun wakakakah.. selamba dek jek ko leh jln ;)

    ReplyDelete
  10. nak belah skirt..... jangannnnnnn!!!!
    jangan tak jadi belahhhhhh!!!!

    tapi pastikan tak de bunga-bunga atau cap duit lima puluh sen kat paha tu ha.

    ReplyDelete
  11. esok aku nak joging tempat ko lintas jalan tu la....jgn lupa angkat tinggi-tinggi tau

    ReplyDelete
  12. aku malas nak komen..
    pasal aku selak sikit je entri nih

    ReplyDelete
  13. takde istilah terpaksapun pada mata lelaki..dah sifat semulajadi hehe..

    lain kali pakai suar panjang kat dlm leh lompat kijang terus hehe..sambil pakai skirt huahuahua..

    ReplyDelete
  14. auw!!!
    aksi ganas tp seksi, abang mmg suka.

    <-tu quote abg-abg gatal ye.

    hehee~

    ReplyDelete
  15. len kali kat dalam pakai le seluar panjang. Ko selak tinggi manapun tak de hal punya.

    ReplyDelete
  16. Mata untuk melihat. Lagi besar selak, lagi besar bukanya mata. Hehehe :D

    Salam Juliet :)

    ReplyDelete
  17. Juliet,

    aku rasa , selakan ko kurang sadis. Aku penah nmpk sorg mak cik, selak kain kat pasar, punyalah tinggi. Takut baju "OPEL" dia terkena air ikan.

    ReplyDelete
  18. Setuju ko pakai sluar panjang dlm kain ...pakai yg nyonya slalu guna tu...keelastikannya tinggi...nk lompat galah pun boleh!

    ReplyDelete
  19. bila nmpk org pakai skirt labuh baru la nk suruh wat keje itu ini...

    kan?

    ReplyDelete
  20. tengok lah apa nawaitu ko juliet..
    kalo niat nak menggoda..haa...berdusa...
    ha ha ha..

    yg selak sikit2 org terbeliak tengok..
    yang terdedah smpi separuh masak tu camner pulak???

    ReplyDelete
  21. kasihan skirt itu... terselak selak dia ko keje kan kak..

    ReplyDelete
  22. Julietchun
    jemput ke blog sakura terima award tq

    ReplyDelete
  23. KTS,
    Cela takde celak ada,kakaka

    jaja,
    ko nyer gunting kain ke gunting rambut?kekekee

    kuina,
    sama je,kakakaa

    zonaku,
    I tak rela u,auwww.

    YB,
    Haram,haram,kakaka

    cikguoden,
    apa yg sampai peha ni? kakakaa

    penyu,
    yg pasti ko takde ditempat kejadian,kekekee

    iina,
    pakai stoking gitu tak susah nak ke tandas ke?kakaka

    OneZ,
    cop 50sen takde,tapi kesan kudis buta banyak,kakakaka.

    OneZ lagi,
    tlg angkatkan bleh? hahahaha

    Shimi,
    nasib baik ko selak sikit je,fuhhh,lega.

    lilies,
    takde ruginya weii,kakaka

    nrina,
    kalo tau siang2 aku pakai seluar je.

    prettyrain,
    auwww,auwww,auwww, itu quote pompuan gatal ke? kakakaa

    kakpah,
    lenkali kena sediakan dlm beg sesiap yer,hehehe

    BR,
    setuju,setuju.

    aryani,
    aku dpt bygkan tahap ketinggian selakan itu,kakakaka

    DUN,
    kena cari nyonya mtk pinjam jap.

    mugi,
    ko memahami,kakaka

    ita,
    sikit jer weh,buku lali pun tak nampak,kekeke.

    alis,
    abih tu nak selak ape? Baju?kekekeke

    sakurasa,
    aku pasti datang menjemputmu,kakaaka

    ReplyDelete
  24. Awwwwwwwwwww....
    silau mata ai tawwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  25. ckLah,
    cepat pakai spek itam,kekekee

    ReplyDelete
  26. tak payah tunggu abang... aku pun teringin nk tengok juliet. muehehehe...



    .

    ReplyDelete
  27. tasik,
    dusa tawwwww, i like,kekekee

    ReplyDelete