Friday, April 17, 2009

Bau itu mengghairahkan

"Hai".

"Hai"

"Eh! Semacam je bau".

"Ye! Bau apa? DKNY? Lenkom? Avon? Kekekee.

"Bukan, bau rempah baba's ke, alagappa's ke".

"Errrr....errrrrr".


KAKKKKKKKKK! Apsal ko meleseh kat aku tadi, kang aku dah tercalit bau param pilis ko nih,huhuhu. Tak suka, tak suka, spoil betul.

16 comments:

  1. ooo..cakaplah bau org berpantang lepas bersalin...hehe

    ReplyDelete
  2. ok.. juliet kari ikan babas satu.. aku lapo nie.. kuah lebih sikit ekk

    ReplyDelete
  3. tapi bau baby best...walaupun uk uk...hehe

    ReplyDelete
  4. wwwoooohhhh.. ade baby ler...

    ReplyDelete
  5. kalu bau baba's misti maknanya org tu berselera dgn ko kan? heheheh

    ReplyDelete
  6. ahahhaa.... akak ko yg lekatkan diri dia ker ko yg lekatkan diri kat akak ko? hihihi...

    ReplyDelete
  7. tajuk ko mengghairahkan. Ingat ada selak2 lagi arini hehehe

    ReplyDelete
  8. xpe..sesekali bau yg camtu buatkan ko nampak pempuan sejati...boleh? :p

    ReplyDelete
  9. belajar-balajar la bau benda alah tu. Sok sok kau akan pakai gak..

    ReplyDelete
  10. Apa bau2 ni wei!! Orang nak makan ni...Jangan ar ada bau2 yg membantutkan selera...

    ReplyDelete
  11. Errrrr...
    Ko macam tauuu je aku pakai Lancome..
    Ngeeeeeeeeeee....

    ReplyDelete
  12. macam nk makan org je bunyik nye~

    ReplyDelete
  13. bukan setiap hari pun ko bau param ke..
    wakakakakaka...
    ngaku je la..

    wakakakakaka

    ReplyDelete
  14. meleseh buat tanda kawasan jajahan tu

    ReplyDelete
  15. kalau pakwe yg tak kenal ko dan tau bau tu bau org berpantang, confirm dia cancell minat kat ko... ha.3x.

    akupun tak tahan bau parem ni, tapi terpaksa.

    ReplyDelete
  16. penyu,
    ko mcm takde pengalaman jek,kekeke

    iina,
    aku guna adabi,kakaka

    cikguzue,
    mmg best bau baby,harum semerbak.

    kakngah,
    ada, baru 15hari,cute cam aku.

    tijah,
    berselera camner yg ko maksudkan?kakaka

    alis,
    takde makna aku nak gi meles kat org dlm pantang.

    YB,
    tajuk harus sensasi,kekeke

    lilies,
    pempuan sejati harus bau param ke?

    kakpah,
    sok2 ade lagi ke param ni?kekeke

    aryani,
    tutup hidung cpt

    ckLah,
    samapi ke kl bau lancome tu,kekeke

    mugi,
    ade bunyi ke?

    kts,
    ye ke? malu ah.

    OneZ,
    ok gak tu,kakkaa

    izman,
    terpaksa la tahan 2bulan,perit,perit.

    ReplyDelete