Tuesday, July 15, 2008

Untuk Erin

Aku di jemput untuk menghadiri majlis ulang tahun kelahiran anak seorang kawan yang tinggal di Port Klang pada hari Sabtu ni tapi rasanya aku tak boleh pegi sebab :

1.Aku keje hari Sabtu sampai malam pulak tuh.
2.Sekarang ni musim hujan jadi malas nak jalan sorang- sorang,sejuk :D
3.Kena pegi ngan komuter sebab aku taktau jalan ke sana.

Banyak benar alasan kalau taknak pegi ye.Aku boleh pegi hari Ahad tapi kena tengok keadaan gak sebab hari minggu je lah masa untuk aku kemas rumah,kemas bilik,basuh cadar,tolong mak masak (aku tolong goreng ikan ngan kacau kuah je).Kadang - kadang tak sampai hati nak tolak jemputan orang walau majlisnya tak sebesar mana.Orang telefon & sms berkali - kali suruh kita pegi bila - bila pun takpe tapi akhirnya kita tak muncul juga dengan seribu alasan yang sebenarnya tak logik.Dari rumah aku nak ke stesen komuter hanya ambik masa 10minit je,dah sampai kat stesen komuter Port Klang tu kawan aku sanggup tunggu lagi.Aku kena fikir - fikirkan semua ni.Aku dah beli hadiah untuk befday girl,Erin,yang akan menyambut hari lahirnya pada 17July ni.




Kad pop up ni aku buat sendiri,aku memang kerastangan tapi demi untuk tonjolkan bakat terpendam aku gagahkan jugak jari-jemari aku ni.Terima kasih pada yang bagi idea & tolong aku sehingga akhirnya jadilah kad pop up yang macam tak berapa nak pop up je aku tengok.




Sehelai gaun putih + pink yang aku beli untuk Erin yang akan cukup umur 5 tahun pada 17 July ni.Semoga Erin akan suka dengan hadiah aku yang seberapa ni.Selamat Hari Lahir untuk Erin dan doaku Erin akan jadi anak yng solehah.

5 comments:

  1. Kalau rajin pergi je.. boleh jumpa kawan-kawan.. kadang2 memang rasa cam jauh.. tapi sebab kenang kawan dah mengharap.. elok ler pergi..

    wah.. cantik ye kad betday.. kreatif gak hehehe

    ReplyDelete
  2. pegi jek la...kesian si comel Erin kalau Aunty Julietchun takde..buley kann..

    rajinnye buat kad sendirik..pop up laks tuuu

    ReplyDelete
  3. iina,
    org dah jemput tak baik pulak ya.


    Chinta,
    Ko jgn menghena kad aku tuh :D,aku sendiri rasa nak gelak bila tgk.

    ReplyDelete
  4. aku tak hena ko nye kad la..sungguh nie pujian ikhlas...ngeh4x

    ReplyDelete
  5. takut luka lama berdarah kembali ke... port klang, here i come...

    ReplyDelete