Monday, July 28, 2008

Hari minggu yg semput

Semput betul aku semalam walaupun hari minggu terpaksa bangun pagi berkejar ke pejabat Kastam Kelana Jaya pegi bayar sales tax.Nasib baik dorang bukak kaunter pembayaran,semalam hari terakhir,saja cari nahas aku nih.





Kuarters Kastam,terletak dalam kawasan ofis.Cantik,yang penting boleh pegi keje jalan kaki,jimat petrol,waktu makan boleh balik makan kat rumah,bestnyer.Balik dari pejabat Kastam terpaksa hantar kekasih aku ni masuk hospital,demam, terlebih makan durian dan rambutan agaknya.Hai,pening kepala aku.



Inilah kekasih aku. Hensem kan,takde sesapa nak tumpang gi megasales?


Inilah doktor yang bersusah payah mengubati kekasih aku semalam,terima kasih bebanyak tuan doktor kerana sudi melayan kerenah kekasih hatiku walaupun semalam hari minggu.




7 comments:

  1. por pavor... kekasih??? uweeekkkkkkk....

    ReplyDelete
  2. Ko kan tau,kekasihku hanya satu,Tuanku Mi...Ko smbg sdri :D

    ReplyDelete
  3. perghh!!!kekasih hati demam...soalan cepu emas..berapo hargo maintenance kekaseh merah u tu...???

    ReplyDelete
  4. Salam Juliet..

    Hehe ingatkan sapelah kekasih dia tadi, ropanya simerah tu yea..cantik!!

    ReplyDelete
  5. Chinta,
    Jom kita round Edinburgh & glasgow,dlm mimpi je lah yek.

    Iina,
    Boleh thn la.

    Whitetulip,
    Abihlah duit yg disimpan utk raya :D

    Akak,
    Tq.

    ReplyDelete