Monday, July 14, 2008

Bangi

Semalam pergi ke rumah pakcik di Bandar Baru Bangi untuk copy gambar masa family gathering ari tu. Dipertengahan jalan hujan lebat & sempat jumpa dengan 2 pemeriksaan polis,jalan sesak la bila ada roadblock.Apa-apa aje yang polis tu periksa.Dari rumah aku ke bangi kena bayar tol RM5.40 pergi - balik.Belum kos petrol lagi.Kalau fikir semua tu baik duduk rumah je,tidooooooo.



Tengah bayar tol (muka masam je)


Tuan rumah dah siapkan hidangan atas meja masa aku sampai,bagus betul,hujan ni perut cepat lapar.



Sate,nasi impit,roti jala,kek,krim puff,layan je lah.


Kat rumah tak sempat nak beli suratkhabar,hari minggu bangun lambat sikit.Selagi mak tak bising mana reti nak bangun :D



Hamster yang amat di sayangi oleh sepupu aku.Ini jantan ke betina?




Best ke bela hamster? Garang tau hamster ni,macam lapar je aku tengok,pantang hulur jari dia nak gigit, tapi makanan penuh dalam bekas tu.Rajin betul dorang cuci sangkar dia.Masa balik jalan sesak juga.Ingatkan ada kemalangan tapi rupanya ada roadblock lagi,kenapa agaknya,heran gak aku.





1 comment:

  1. yok yo oo gi copy gambar... tapi tak cuci pun lagi :P

    ReplyDelete