Wednesday, January 21, 2009

Glamer

Hari tu aku jumpa tilam nama JULIET, semalam tengah syok pilih barang kat supermarket aku dapat satu lagi kejutan, cadar yang tertera namaku, JULIET. Aku rasa pasni mesti aku akan jumpa bantal yang tertera nama aku. Tapi, aku heran kenapa nama aku berkait ngan benda2 untuk tido nih?

20 comments:

  1. tuh menunjukkan ko ratu ta** mata... muahahahahhahah

    ReplyDelete
  2. pasni ko leh mintak komisyen la kan :)

    ReplyDelete
  3. ko tak tau ke... makna nama Juliet dalam bahasa Greek Kuno adalah
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    taik mata berkerak

    muahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. salam...

    bila ingat nama ko boleh tido lena kot

    ReplyDelete
  5. kalau mcm ni ko kena carik romeo ko cepat.

    ReplyDelete
  6. sempat lak amik gambar tu hehehe...

    ape tak beli?

    ReplyDelete
  7. nanti ada la pulak kat seluar kecik nama indah tu...siap bersulam2 lak.

    ReplyDelete
  8. Ok lah tu.....
    Tak mungkin ada syarikat sanggup menamakan tilamnya dengan jenama..."RAMLAH!" He..he..tak cun langsung!

    ReplyDelete
  9. aku rasa juliet dlm base papua new guinea air liur basi kut. kui3..

    ReplyDelete
  10. kompius,
    Tidakkkkkkk.

    lilies,
    idea yg bgs

    kakngah,
    bleh lwn Mawi ngan Ekin yer.

    KTS,
    Wah! kagumnya makna namaku itu,hahahhaa.

    lyn,
    mungkin...:D

    unguviolet,
    tak sangka lak yer

    YB,
    Bleh wat rancangan MENCARI CINTA,hahaha.

    nrina,
    lari bajet,kih,kih.

    cikguoden,
    coming soon ;D

    Onezaba,
    hahahahha, mengarut betul :d

    ckLah,
    Bkn tak cun tapi nama tu khas utk org baik2 jek :d

    penyu,
    ko lbh tau sbb ko dari sana kan :D

    ReplyDelete
  11. Tengok nama pun dah tau...juliet tu..maknanya.....m*l*s..ratu t*i* mata..wakaka

    ReplyDelete
  12. tulip,
    dah tau ko diam2 ye. Mana hilang ko nih, takkan masuk darjah 1 lagik? ;D

    ReplyDelete
  13. memang juliet tu nama glamer...tak gitu? hehhe...

    ReplyDelete
  14. Kot ye ko nak puji diri sendiri cakap jelah.. leh aku buat2 puji.. tapi lepas puji kena bagi aku pengerasnya.. tidak nnti cun ko hilang..

    ReplyDelete
  15. zonaku,
    aku RATU KEBAYA lerrr.

    cikguzue,
    betul cikgu ;D

    iina,
    biar pecah di mulut jgn pecah di perut,hhahahaha, bleh gitu?

    ReplyDelete