Tuesday, July 16, 2013

Tanya Hati



Buku ni saya ambik masa 2 hari untuk habiskan.

Sanggup tidur lewat.

Sanggup curi-curi baca masa bos tak ada.






Buku ni kannnnn, dah 2 bulan saya baca, tak khatam-khatam lagi :D

Sempena bulan yang mulia ni saya niat nak habiskan baca.

Tapi kan, baru baca 1 mukasurat dah 4-5 kali menguap.

Bukan! bukan sebab ceritanya tak menarik, tapi sebab saya yang malas.

Sedang berusaha untuk baca semua kisah-kisah menarik yang di tulis oleh Ustad Pahrol.





14 comments:

  1. Selain baca buku2 tu jangan lupa mengaji. Banyak pahalanya di bulan puasa ni ..... ngeeee

    ReplyDelete
  2. Ttak pe..
    tak habis..
    posa tahun boleh coba lagi..

    hehehhee

    ReplyDelete
  3. Ok apa sehari sebaris ayat.. lama2 habislah ;)

    Wei bila nak belanje aku nie?? hehehe lama sungguh xjumpa ko kan

    ReplyDelete
  4. x apa.. baca pelan2...
    aku pun ada buku y amik masa setahun nk habiskan.. lepas habis, nyesal x baca awal......

    ReplyDelete
  5. Juliet, tengok tu nasihat dari Yunus Badawi.


    Terima kasih En. Yunus sebab ingatkan Juliet dan kita-kita semua yang lain.


    Budi tuan amat dihargai.




    Ngeee..



    ReplyDelete
  6. yb,
    apa kata saya mengaji dan yb tlg semak bacaan saya :D

    ReplyDelete
  7. doc,
    hahaha, sayang awak doc :D

    ReplyDelete
  8. iina,
    bagi ler no fon, lama tak jumpa pakwe, ehhh, lama tak jumpa ko :D

    ReplyDelete
  9. zonaku,
    sedang berusaha baca dan faham dan prektis :D

    ReplyDelete
  10. tata,
    awak pun sekapal dengan saya jugak? kikiki

    ReplyDelete
  11. yb,
    apa kata saya mengaji dan yb tlg semak bacaan saya :D

    ReplyDelete
  12. Cadangan yang baik tu. Bila nak mula? ..... hehe

    ReplyDelete