Tuesday, July 30, 2013

Bila Berbicara...

Saya pegi kedai runcit.

Mak tulis apa yang dia nak beli.

Agak banyak juga barang yang saya beli dan di tambah dengan 2 kotak air mineral, maka troli penuh.

Lepas bayar di kaunter tauke cina tu tanya saya paking kereta di mana.

Kat kedai ni bagus sebab kita paking kereta jauh macam mana pun mereka akan tolong angkat barang masuk dalam boot kita tanpa kita suruh.

Tauke Cina panggil pembantunya,

"Amatttttt, tolong auntie tolak troli, masuk barang dalam kereta",

AUNTIE?????

Apakah salah saya pada tauke sehingga saya di layan begini?

Tak nak datang kedai ni lagi, taknak! taknak!






13 comments:

  1. hai auntie juliet.......
    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jadi nak bagi duit raya

      Delete
    2. hai auntie juliet yang baek hati lagi cun melecun... hehehehe

      nanti juliet reply:
      ta. nah duit raya. ada banyak ni. ambil la.

      Delete
  2. elleh.... anak2 orang panggil you aunty juliet selama ni.. you ok je.. lalalalaka~

    -ahkak alis-

    ReplyDelete
  3. kalau umur pembantu dia saploh tahun ok lahhh kannn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, umur pembantu dia pun dah 40an gitu :C

      Delete
  4. sibbaik x panggey 'uncle',.,ehHHee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia panggil uncle memang saya bakar kedai tuh, kita bako, kita bako :D

      Delete
  5. Pembunuh Tanpa Bayang :-

    err...mungkin dia tersasul.

    maafkanlah dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tersasul? mungkin lah sebab dia pakai spek.

      Delete
    2. bulan pose ni juliet, dia pun pose jugak kot. ahaks.

      Delete
  6. last week aku gi bank. ada bebudak berdiri pegang pamplet. aku nak la usha apa diorg dok pegang. bila dah dekat depa bagi salam, hujung nya ada makcik.

    aku jalan je terus.

    ReplyDelete