Friday, July 19, 2013

Pohon nan sebatang


Baru kait semalam.

Dah masak walaupun kulitnya hijau.

Bagi pada jiran-jiran sikit, bulan puasa tak habis nak makan.

Pencuci mulut kita hari ni rojak buah ye anak-anak.





14 comments:

  1. sedapnyaaaaaa.............

    esok berkampung dlm jamban....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kot.
      ber'bandar' dlm jamban je.

      hahaha

      Delete
  2. Satu pokok sampai banyak tu? Takde ke nak hulur sikit ke sini? ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. datanglah ke rumah ambik.hik,hik,hik.

      Delete
  3. Juliet, YB minta tu.

    Bagi la.

    ReplyDelete
  4. Bila tang pelam ni kan, saya tak terliur pun.

    Sebab:

    1. Gigi saya sensitif. Kalau makan mesti ngilu.

    2. Saya tak makan benda masam. Kalau org kata benda tu manis baru saya makan. Itu pun sikit aje.

    3. Kat rumah saya tiada pokok pelam.



    Huhuhu.


    Kesian tak kat saya? :(


    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun tak makan kalau masih muda.

      kessian jugaklah, kikiki

      Delete
  5. masih teringat rojak buah nailis yg sedap berhantu tuh *terus telan liuq..~

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. membayangkan saja, takde niat lain :D

      Delete
  7. Pohon nan subur pasti menghasilkan buah yang rimbun ;)

    Salam Juliet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. berkat berkongsi dgn jiran2 barangkali :D

      Delete