Wednesday, March 2, 2011

Kenapa Harimau? Sedih.....

Semalam tidur lena, sangat lena.

Tapi masih sempat bermimpi.

Mimpi di kejar seekor anak harimau yang garang.

Aku lari, lari, lari, dan tiba-tiba tersadung akar pokok.

Jatuh berguling-guling. Dan bila aku bangun berdiri, anak harimau garang itu sudah ada di depan aku sambil menyeringai menunjukkan taringnya.

Aku undur beberapa tapak ke belakang, tapi secara tiba-tiba anak harimau garang terbang kearah aku dan menggigit kakiku.

Aku berteriak kesakitan, dan tersedar dari tidur.

Kalaulah ular yang patuk kaki aku dalam mimpi malam tadi pasti aku akan senyum sepanjang hari.

Nak cuba mimpi ular malam ni, ular besar macam anaconda :D

20 comments:

  1. Juliet, Lain kali bawak parang sebelum tidur. Kalau Rimau tu datang boleh guna. :)

    ReplyDelete
  2. jangan anaconda, tersepit terbelit akak nanti.

    amek ular kapak, manja gitu.

    meowwww...

    eh.

    ReplyDelete
  3. mama aku kate kalau kite mimpi harimau, ada balance nasik melekat kt betis..

    ko makan nasik bersepah ekkk...

    sebab tu mimpi rimau..

    kekekke...

    ReplyDelete
  4. rimau la sedap.
    bulih gomol.





    .

    ReplyDelete
  5. malam tadi harimau, kut2 malam ni ulau besau ke

    ReplyDelete
  6. sekali sekala mimpi rimau best apa?hehehe

    ReplyDelete
  7. ko nak ulau yg besar terus ye....xhagak2




    :p

    ReplyDelete
  8. kalau ulau korea lg syiok kan....

    ReplyDelete
  9. huhuhu.... kita takmo3xooooo ... takuttt...

    ReplyDelete
  10. kata org.. kalau mimpi dikejar harimau.. ada org berniat jahat tuh hehehe.. hati2 ye.. ;) Jangan percaya sgt

    ReplyDelete
  11. mimpi katak lagi syokkkk wooo


    .
    .

    hahaha

    ReplyDelete
  12. kaktie,
    kalo rimau datang kita lari dulu tak sempat nak ambik parang :D

    alis,
    ku suka terbelit dan dibelit,hhahahaa

    ReplyDelete
  13. dr.singa,
    jom kita lumba tgk sapa menang,hahaha

    asleenda,
    err...semalam aku tak makan nasik la :D

    ReplyDelete
  14. tasek,
    patung rimau buleh la :D

    mrs.azmi,
    ular yg best tu,hahahah

    ReplyDelete
  15. hamizah,
    mimpi kanggaroo pon ok gak :D

    lilies,
    sekarang semua kena cepat,hahahaha

    ReplyDelete
  16. kakngah,
    ko mcm tau je :D

    izan,
    mimpi itu mainan tido

    ReplyDelete
  17. iina,
    aku syak kts yg berniat jahat kat aku ni :D

    kts,
    kalo mimpi itu binatang harus aku tak bangun terus,kekekeke

    ReplyDelete
  18. ko kot yang carik anak konda kat blog aku kan ?


    haha..

    ReplyDelete
  19. kalu mimpi rimau maknany ada VIP nak terkam ko aaa.hik3..

    ReplyDelete