Friday, March 11, 2011

Aku Kan ABANG



"Jangan bawak skuter tu Juliet, ayah dah basuh bersih2. Nanti abang nak naik", ayah beri arahan.





"Jangan ambik mangga tu, simpan untuk abang", ayah beri arahan lagi.

Semalam abang telefon cakap dia akan balik dan hari ni bukan main ayah buat persiapan.

 Sejak ayah kurang sihat ni abang rajin sikit balik jenguk ayah dan mak.

Kalau tidak setahun sekali pun payah nak jejak kaki ke rumah, alasannya sentiasa sibuk.

Aku pun kena lah pandai-pandai pujuk abang untuk dapat sesuatu.:D

17 comments:

  1. sb jarang balik yg dpt layan istimewa kot..hehehe

    ReplyDelete
  2. kalo nk layanan cam tu ko pun kena dok jauh gak...lg jauh lg layanan kelas A...

    ReplyDelete
  3. ada rasa sentap2 manja tak juliet...?

    he he.




    .

    ReplyDelete
  4. minta lebih2 sikit.. kot ada peluang ko nak belanje aku pulak ;)

    ReplyDelete
  5. jgn jeles... no. 1 memang dpt tempat ... mcm akak..:D

    ReplyDelete
  6. Memang kena pandai bodek abang tu.. :)

    ReplyDelete
  7. Anak bertuah sungguh si abang...

    ReplyDelete
  8. untung la abang ko kan? ko tak jeles ke..

    ReplyDelete
  9. Saya jadi abg tapi tak dapat apa2 keistimewaan pun huhuhu.

    Mungkin sebab adik saya lahir hari yg sama dgn aku ngeeee

    ReplyDelete
  10. kalau aku lah...
    dah bungkus barang.. lari dari rumah...

    ReplyDelete
  11. Dah ada strategi untuk pujuk abang? ;)

    Salam Juliet :)

    ReplyDelete
  12. hanie,
    keadilan tiada dimana2.

    kakngah,
    jauh gak la :D

    ReplyDelete
  13. DUN,
    tgh pikir ni nak dok mana :D

    tasek,
    adaaaaaaa :D

    ReplyDelete
  14. iina,
    kg.baru? hahahha

    izan,
    ye ke? best kan :P

    ReplyDelete
  15. kaktie,
    masuk jarum betul2

    cklah,
    tuah ayam nampak dikaki :D

    kakpah,
    jeles sikit2 dah la :D

    ReplyDelete
  16. yb,
    abang jgn sedih ya :D

    dr.singa,
    masalahnya saya tak kuat lari :D

    rampai,
    dah ada byk plan,:D

    ReplyDelete