Monday, March 28, 2011

Ikutlah resmi padi...







Nama saya Azeem. Tapi acik saya suka panggil saya Ajim.Hari ni umur saya genap 2 tahun, kiranya hari ni hari lahir sayalah. Tapi Ummi dan abah saya dah cakap awal-awal lagi yang dorang tak sempat nak beli kek ngan belon untuk saya sebab dorang sibuk. Orang dewasa memang selalu sibukkan.

Acik saya cakap dia nak beli hadiah tapi semalam dia cakap kat saya dia pokai kalau hujung bulan camni. Saya taktau pokai tu apa tapi saya angguk je.

Petang nanti acik nak bawak saya pusing-pusing ngan skuter dia. Eh! tu bukan skuter acik, tapi atuk punya sebenarnya. Tapi atuk bagi kat acik sebab atuk tau acik suka skuter. Acik saya baik sebab dia suka dukung saya dan cium pipi saya.

 Acik cakap saya montel macam pisang montel. Saya belum pernah makan pisang montel sebab Ummi tak bagi saya makan pisang. Kalau makan pisang saya sakit perut, lepas tu saya menangis. Ummi letak minyak Yuyee baru perut saya rasa lega.

Saya tak sabar nak tengok hadiah apa yang acik nak beli untuk saya. Janganlah acik pokai hari ni.

18 comments:

  1. aik! xkan acik tak gaji lagi???

    ReplyDelete
  2. alalalaa.. emcem nyer nek keta sukan yerrrr ajimmm....

    ReplyDelete
  3. acik gaji 7 hb ni kan..
    takpe2..lepas tu boleh lah paw acik..hehehhe...

    ReplyDelete
  4. bestnye jadik ajim sebab ada org dukung & cium pipi.haha

    ReplyDelete
  5. ajim, sila mintak mcm2 ke acik...!


    .

    ReplyDelete
  6. saya juga tak sabar nak tgk acik belikan apa utk saya...ehhhhh salah...utk ajim



    pssttt beb..dpt emel invitation aku x?

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Ajim... Nanti ajak acik bawak gi McD.. :)

    ReplyDelete
  8. ada keter racing lagi kau jim..
    Pow acik kau lebeh2 sikit tau..

    ReplyDelete
  9. Acik.. jgn lupa belanja di kg baru k

    ReplyDelete
  10. Ajim kata dekat acik; yang acik ni pun nak hadiah jugak .

    (^_^)

    ReplyDelete
  11. happy birthday ajim....


    cakap kat acik, x per la kalau lum gaji. karang dah dapat gaji, br kasik adiah. ajim x kesah lambat2 pun, asalkan ada

    ReplyDelete
  12. acik!!
    ajim nak PS..
    pastu nak makan kat kepci...
    pastu nak kek secret resipi...
    acik sayang ajim kan...
    kalau acik beli sumer tu..
    ajim pun sayang kat acik!!!

    ReplyDelete
  13. happy birthday ajim! moga jadi anak bijak dan soleh ye

    ReplyDelete
  14. acik rasa ..
    acik awak beli pisang montel je...

    ReplyDelete
  15. kakngah,
    ye,acik belum gaji :D

    pn.konpius,
    kalo tak melalak memang hensem :D

    asleenda,
    awal sikit dri 7hb :D

    amie,
    tenkiu.

    penyu,
    jadi penyu org selalu gosok2 belakang, kekekkee

    tasek,
    mcm2 dan murah ye :D

    lilies,
    besday ko bila? :D

    kaktie,
    ajim tak suka mcd,legaaaa :D

    kakpah,
    tapi kete racing ni tak laju :D

    iina,
    kg.baru ramai sgt org :D

    azrina,
    kalo nak hadiah sila tunggu besday ye :D

    zonaku,
    biar lambat asal dapat :D

    izzah,
    ajim kecik lagi tak elok makan semua tu :D

    mrs.azmi,
    terima kasih

    dr.singa,
    pisamg montel pun mahal jugak :D

    maksu,
    dlm poket acik ada abuk saje :D

    ReplyDelete
  16. happy belated birthday ajim
    pakcik takde ahdiah tapi pakcik ada lagu
    berdiri semua(ajim tak yah,ajim duduk dalam kenderaan tu)

    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan Azim,
    Allah selamatkan kamu

    ReplyDelete