Thursday, February 12, 2009

Pelik tapi benar



Cerita 1.

Anak buah : Acik nak straw.

Aku : Nak buat apa?

Anak buah : Nak makan sup cendawan.

Aku : ?????

Cerita 2

Kakak : Kalo sesapa nak gi mana2 pakai kereta Along ye. Kunci atas meja.

Aku : Nape? Dapat minyak free ke?

Kakak : Takdelah, saja nak suruh enjin kereta tu bergerak lebih skit.

Aku : ??????

Cerita 3

Aku : Dik, nape ko bawak keta ayah gi keje?

Adik : Keta aku takde minyak, tunggu gaji baru isi.

Aku : ?????

Cerita 4

Aku : Bang, nape ko balik keje awal hari ni?

Abang : Sebab banyak keje kat opis.

Aku : ?????

14 comments:

  1. hahaha...jawapan2 yg sungguh bernas semuanya...aku suka aku suka!mesti ko nganga je kan time tu

    ReplyDelete
  2. aku suka ank buah ko.... blh jd model iklan sup cendawan campbell's
    abg ko pn aku suka gak. psl aku pn slalu blk awl kalu bnyak koje...

    ReplyDelete
  3. kau nak soal jawab yg lebih menyayat hati, meh dok seminggu dgn sazah. makan & penginapan percuma!

    wakakaka!!!

    ReplyDelete
  4. ehhh..semua tu benar benar tiada yg sebenarnya benar benar belaka!

    ReplyDelete
  5. Wakakah.. bukan ko juga tergolong dalam percakapan gitu kan kan.. cuma ko ye cakap jek takde di rekodkan.. nnti aku p tanya adik ngan kakak ko ;) psst.. bukan ari tu aku nmpk ko pakai keta ferari sebab nak p lepak2 tepi pantai ke.. itu jwpan ko kan.. kan bila org tanya kan.. ecehhh buat2 lupa lak

    ReplyDelete
  6. jawapan biasa jer...ahakkks!

    cuma aku pelik. Bila aku scroll down, terlepas banyak n3 kau..pasal batu serai berbunga tu..betul ker?..cam tak logik jer...cantik siyut batu tu...aku pernah dengaq kawan cerita..dan pernah bawak pun batu tu..aku kata dia tipu, siap bertengkar lagi..ha ha ha...dia nak jual..ratus ratus jugak rega dia.

    ReplyDelete
  7. terpesona dengan jawapan. memang bernas...

    ReplyDelete
  8. ahhh juliet, itu baru sup. member aku minum kuah masak lemak tempoyak yg kaw² punya dgn straw. siap letak dlm gelas besar lagi

    ReplyDelete
  9. wakakakakaka ... duni ni mmg pelik..

    cerita 4 mmg pelik...

    sbbnya, aku klu balik awal, maknanya takde kerja...

    tp abang ko, balik awal, sbb byk kerja...

    p/s : klu aku balik lmbt pun, maknanya takde kerja...

    wakakakaka... dunia ni mmg pelik...

    ReplyDelete
  10. bernas ya amat jwpn dorgggg.. hahahahah.. samaja dgn kpun.. wat terpinga2 kunun... cehhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  11. lilies,
    nganga sampai leleh,hahaha.

    kakngah,
    blk cpt sbb byk koje??????

    Jah,
    meh sini alamat Sazah.

    Kujie,
    betul,betul,betul,;D

    YB,
    terkesima lagi.

    iina,
    bkn taknak rekod tapi tak sampai hati nak rekod.

    cikguoden,
    org tua ckp batu tu takbleh di jual, bagi free bleh.

    kakpah,
    Mulut yg bernas melahirkan jawapan yg bernas ;D

    jajazuzu,
    ade gak org lagu tuh,woooo, bahaya.

    KTS,
    takde keje pun ko blk lmbt? Tetibe aku rasa sesuatu, ;D

    kompius,
    takbleh aku nak jadi baik sikit,hahaha.

    ckLah,
    Sungguh licik.

    ReplyDelete
  12. Hikhik..mesti ko tercabar jugak iman ko tuh kan..kan..ish, betol ke ko takde jawap per2..betol ke ko nganga..jer..camne muko ko lau nganga ek?

    ReplyDelete