Saturday, February 14, 2009

Bukan salahku

Mak : Nape ko punya je macam ni? Orang lain elok bleh pakai bertahun2.
Aku : Mana tau, agaknye yg ni rejek punya kot.
Mak : Abih masa beli ko tak tengok? Ko tengok ngan kaki aper?

14 comments:

  1. sila ambil perhatian. bantal itu bukan sang suami ye. hehehehehe....


    .

    ReplyDelete
  2. nasib baik geget bantal jek.. hahaha..

    salam kenal.. :)

    ReplyDelete
  3. hahaha...ganas sungguh ko gomol bantal peluk tu yek...

    ReplyDelete
  4. gwa rasa lu ganas laa beb.... muahahaha.. pe rasa itu bantal arr?? hahahaha

    ReplyDelete
  5. ko nie juliet.. mmg suka buat benda pelik.. ini salah satu ye.. mmg sah ko ngompol muahahahaha... (xtau lg ke apa ngompol tuh???) Lainkali ko belik si kuning yg KTS tunjuk ari tuh gerenti tak jadi gitu.. pastu jgn lupa beli utk aku satu k

    ReplyDelete
  6. isk...jika bantal tu manusia. macam mana dia punya lebam daa!..ahakkks!

    ReplyDelete
  7. tandanya ko kuat tido, kuat mengigau....

    ReplyDelete
  8. Bantal ni...cap JULIET jugak ke?

    ReplyDelete
  9. bila ko kawen besok, jgn pulak ko buat laki ko macam bantal ni jugak. Lari nnt dia hehehe

    ReplyDelete
  10. ko buat ape Kt bantal nih? muahahahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Mak aih....

    Apa punye ganazzz ko nih ekk??Apa yg ko buat ngan bantal tuh...ni lum lagi 'owang'...aku tak dpt bayangkan ko wat per nanti..ekeke.

    windu kat ko juliet..wuiii...

    ReplyDelete
  12. aku rasa ko ni bukan ganaz mana pun...tp ko la satu-satunya yg menghayati erti tidur dan perkara2 lain sewaktu tidor dgn jayanya...dan ko juga tlh menggunakan fungsi bantal tu semaksima mungkin!Teruskan usaha dan majulah industri bantal utk negara!!!

    ReplyDelete
  13. 3jam sblum tido sila makan dulu ya juliet.

    ReplyDelete
  14. tasik,
    ok aku dah amik perhatian,hahaha.

    faisal,
    kalo geget dinding ke, katil ke lagi haru yer.

    lilies,
    bantal tu yg gomol aku,hahaha.

    kompius,
    mcm rasa ler,hik,hik.

    iina,
    kalo sikuning KTS tu aku simpan dlm lemari je,hahaha.

    cikguoden,
    mungkin saya yg lebam dulu ;D

    kakpah,
    betul,betul,betul

    ckLah,
    bkn cap juliet ;C

    YB,
    hahahaha, lom cb lom tau.

    CK,
    weii lama ko senyap.bkn aku buat org lain kot yg buat, ;D

    whitetulip,
    kalo owang aku tau ler camner nak buat. Mis u tooooo.

    DUN,
    aku ske komen ko,bernas.

    jajazuzu,
    tgh tido pun aku mkn,hahahah.

    ReplyDelete