Monday, May 26, 2008

SALE!!! Jom Shopping

Kat mana-mana ada SALE sekarang ni,aku termasuk dalam kategori kaum hawa yang tak tahan tgk perkataan SALE tergantung,sure nak masuk tgk kat dalam mall tuh apa yang murah & menarik.Semalam aku gi Selayang Mall ngan adik & sepupu aku,mulanya dah tanam niat dalam hati taknak beli apa2,cuma nak temankan adik aku pasang tali raket badminton je.Tapi bila dah masuk ke Parkson,naik juling biji mata aku tgk handbag,ya ampunnnn,cantik & murah.Tapi aku tahankan lagi hati nih,malaslah beli handbag,bukannya aku pakai pun.Sepupu aku beli jam,walaupun harganya murah tapi cantik,sebenarnya aku teruja gak nak beli 1,tapi memandangkan takut bajet lari maka terpaksalah aku sabarkan hati.Aku tak tahan betul bila masuk ke kedai buku POPULAR,aku sambar 1 novel "TIADA LAGI DUKA,penulisnya MANEERA MUHAMMAD".Puas hati aku.Puas rounding dalam mall kami gi makan kat Shakey's.Lama tak masuk Shakey's sebab kami lagi suka lepak kat Pizza Hut.Puas hati ngan service yg diberikan oleh budak2 Shakey's,harganya pun ok,rasanya lebih kurang Pizza Hut gak.Bila perut dah kenyang masing - masing malas nak angkat punggung.Aku tak sabar nak baca novel baru tapi rasa penat,maklumlah petang tadi main badminton,3set,kalau Misbun tgk cara kitaorang main sure dia menangis,terharu beb,macam - macam skil & teknik di tonjolkan.TIDO pun bes gak,apalagi,aku pun masuk tidolah.Sana - sini orang ngan kenduri kahwin,aku........apa2 ajelah.


TENDA BIRU

Tak sengaja lewat depan rumahmu
Kumelihat ada tenda biru
Dihiasi indah jalur kuning
Hati bertanya pernikahan siapa

3 comments:

  1. kalau misbun tgk skil tu, kompom dia gantung raket sampai bila2. Malu beb...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. wah, bestnye main badminton..lama betul tak main...raket ada..tergantung jek..

    kaki shopping ke? sama2...gila kasut...

    ReplyDelete