Thursday, December 12, 2013

Hajat


2 minggu abah dan umi pusing-pusing cari tadika untuk Jim.

Akhirnya, keputusan di capai semalam.

Jim akan sekolah di Tadika Universiti Islam Antarabangsa.

Abah dan Umi pilih tadika ni sebab :

a. dekat dengan rumah atuk

b. dekat dengan acik jugak

c. senang paking waktu pagi masa nak hantar Jim

d. Jim suka dengan sekolah ni sebab ada kelas renang :D

Tahun depan dah tak boleh minum susu dalam botol ye anakku :D



10 comments:

  1. Dulu aku selalu gak masuk iium ada meeting.. tak tau lak ko dekat situ..
    lepas nie acik jd tukg ambik jim balik tadika

    ReplyDelete
  2. aku baru nak cakap ini ke baju yang dia minta belikan itu hari. salah nephew. hehehe

    ReplyDelete
  3. tahun depan dah kena buang botol.. tahun depan tu kurang lagik 2mggu.


    cepatnya waktu berlalu. hurm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejarlah waktu jangan asyik termenung je :D

      Delete
  4. Baru tahu IIUM rupa-rupanya ada Tadika :-(
    Macam cantik jer baju sekolah tu... macam bagus jer buku dan vitamin tu... ;-)
    Yang penting Jim comel hensem dan mahu ke Tadika :-)
    Moga Jim menjadi anak yg berpendidikan dan soleh. Aamiin.

    Salam Juliet :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Dah lama mereka ada tadika, dan yang bagusnya ada hari untuk main air :D

      Delete
  5. Replies
    1. hahahahha, mata dia jadi banyak kalau bawak shopping :D

      Delete