Monday, December 30, 2013

Bulan Tanpa Madu

Dia suruh saya pergi bercuti.
Pengginapan dan makan minum dia dah bayar semuanya.
Tak eloklah tolak rezekikan.
Dekat saja, di Agrotek, Sg.Semungkis, Ulu Langat.



Bilik saya.


Gambar hadapan bilik saya, bilik Rumbia.
Kalau famili besar tak berapa sesuai sebab bilik Rumbia ni agak sempit.



Suka tengok wajah comel anak-anak ni yang teruja berebut gula-gula.


Teringin nak mandi sungai tapi tempatnya terbuka sangat.


Dari rumah saya ke sini hanya lebih kurang 1jam, tu pun sebab sangkut kat Ampang Point.

Bestnya tengok orang dok terjun dari titi masuk dalam sungai.

Bercuti sambil cuci apa yang patut.

# Terima kasih untuk Datin Anis, UTM, atas komen yang pedas-pedas.#

9 comments:

  1. Sapa Datin Anis? wah ko ada peminat baru ke..

    Lepak2 tepi sungai memang best.. alah apa nak malu terjun mandi jelah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut lelaki2 di situ terkesima tengok awek cun buat aksi akrobatik, :D

      Delete
  2. kejap je dah setahun balik yer..

    apa anis gtau awak? bukan dia suker bagi pedas2 ke?

    ekekekkee~!

    ReplyDelete
  3. aku penah pegi, x penah tido sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ramai2 seronok, kalau sorang rasa macam terkurung dalam hutan pulak dah :D

      Delete
    2. jadinya... jom pergi ramai2

      Delete
  4. Terima kasih entri ini, Juliet. Gambar-gambar tu buat saya teruja. Selalu dengar orang dok cerita tempat ni tapi tak pernah sampai. Boleh saja jadikan cuti-cuti Malaysia saya tahun ini :-)

    ReplyDelete