Tuesday, August 27, 2013

Rezeki Syawal


Makan nasi minyak sesenduk, sate 2 cucuk tapi dah kenyang.

Makanan banyak lagi tu.

Tu yang buat saya malas nak pegi rumah terbuka.

Tapi kalau orang jemput saya akan pegi, kalau saya tau tempatlah.

Masa datang sini tetibe saya nampak rumah penghulu Abu Seman yang Dr.Singa cerita kat blog dia.

Walau dah lama duduk sini tapi banyak lagi tempat dan jalan yang saya tak tau, tak reti nak pegi.

2 orang teruna berbaju melayu oren tu ialah tuan rumah, dan makan semeja dengan kami yang dara-dara :D





15 comments:

  1. rumah YB hr tu pergi tak beb..?


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak jemput, sedih tak? waaaaaaaaaaaa

      Delete
  2. 2 cucuk je... juliet malu ya semeja dengan jejaka berbaju oren tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan malu tapi perut kecik kot,kikiki

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. nampak gelap je eh rumah tu..?
    Try ahh gi siang-siang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pegi siang ler doc, terselit dalam tu rupanya :D

      Delete
    2. banyak nyamuk..
      bayor rm 10.. nanti ada guide terangkan sejarahnya..

      Delete
  5. Replies
    1. hahahaha, kami pemalu, sila percaya :D

      Delete
  6. Replies
    1. sila komen dalam bahasa melayu ya :D

      Delete
    2. Yang anak dara-anak dara tu malu ye?

      hahaha.


      sweet la kau ni juliet.

      Delete
    3. Dara2 yg manis jelita kan

      Ok penat puji.. mana duit raya?

      Delete