Friday, August 30, 2013

Merak Kayangan


Doa-doakanlah, mana tau ada rezeki untuk saya jadi permaisuri :P

Saya takkan lupakan awak semua yang selalu komen di blog saya :P





10 comments:

  1. Baginda masih single tu...

    senyum lebor-lebor depan baginda..

    ReplyDelete
  2. selalulah juliet makan budu nanti ..... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tak makan sardin le nampak gaya nya.

      Delete
  3. Ya Allah, jika juliet menjadi permaisuri itu yang terbaik untuk nya, Kau permudahkan la segala urusan dunia dan akhirat dia, dan jangan la Kau jadikan dia seorang yang lalai dalam urusan nya terhadapMu. Amin.

    ReplyDelete
  4. Kalau kau nak lupakan kami pun tak pe, kami faham, kau sibuk dengan tugas sebagai Permaisuri. Sebelum kau lupakan kami, apa sangat la rumah agam tepi pantai, kereta besar menjalar di porch, duit simpanan 7 angka di bank untuk setiap seorang, kan?

    ReplyDelete
  5. tang bentley laju plak gua masuk komen. ahaks.

    dasar materialistik sungguh alis ni kans. ahaks ahaks.


    dia xpakai pon bentley nih. dia senang dengan wira dia.

    ReplyDelete
  6. Mulai hari ini saya berazam untuk selalu komen di blog ni...

    ReplyDelete
  7. ok.. nanti bolehlah kita shopping seberang sempadan siam.. :)

    ReplyDelete
  8. Juliet, lama tak update. Kau memang dah jadi Permaisuri betul ke ni?

    ReplyDelete