Thursday, August 1, 2013

Cara dia


Lalu depan gerai jual tauhu bakar sorang makcik.

Entah kenapa takde pulak rasa teringin nak membeli.

Sebabnya, makcik masam dan senyap saja masa saya lalu depan gerai dia.

Yang ni saya beli dari gerai 2 orang bujang.

Sorang tu muka macam Rain..

Saya beli bukan sebab mereka lelaki bujang.

Jap! Mana saya tau mereka tu bujang?

Tak kisahlah.

Saya beli sebab cara mereka yang ramah tamah dan sopan santun.

Pelanggan kena layan bagaikan raja :D





12 comments:

  1. org lelaki kena pandai ayat awek. lagi² kalau berniaga. confirm laku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia senyum je saya dah tak tentu arah,hahahaha

      Delete
  2. macam mana kau tau depa bujang?

    hanya johari yang kenal maniam yang oi.

    hahaha.. ya ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya agak2 je sebab dorang lagi pemalu dari saya,kikiki

      Delete
  3. wahh.. ckp jelah sebab budak bujang tuh hensem.. aku memahami hahaha.. makcik sebelah tuh masam sebab ramai kot anak-anak dara singgah gerai sebelah yang hensem tuh ahaks

    ReplyDelete
    Replies
    1. positif negatif baru boleh jadi kan,hahahaha

      Delete
  4. Pembunuh Tanpa Bayang :-

    betul...kalau tuan kedai pun muka masam mencuka,aku juga tak punya rasa mahu singgah.takut nanti di sergahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak berniaga kena pandai ambik hati pelanggan kan.

      Delete
  5. apsal tauhu bakar kita tak sama?

    tak baik berlaku bias.. nak2 di bulan mulia.

    tisk. tisk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tauhu bakar melaka ngan kl mestilah berbeza, macam orangnya juga :P

      Delete
  6. Kalau customer makcik tu laki bujang macam rain mesti dia layan bagai raja..

    Kalau customer laki bujang muka macam rain tu macam muka makcik tu mesti dia tak layan macam raja..

    Ke guane? Hehe

    ReplyDelete