Tuesday, April 19, 2011

Untuk Dia


Ingat nak beli untuk ayah sebagai cenderahati dari Langkawi tapi ayah tak suka coklat. 

Mesti Penyu Dan YB suka coklat ni :P

Teringin nak cuba macam mana rasanya.

18 comments:

  1. dah tu ko belikan untuk sapa ni?

    ReplyDelete
  2. xpe...aku pun bleh makan


    ;)



    *cekelat punya psl*

    ReplyDelete
  3. Haha..... macam mana abg kak tie boleh tak perasan... nanti kak tie nak tanya dia, :)

    ReplyDelete
  4. juliet.. ko jangan bagi anak buah ko tu makan tongkat ali ni..

    ReplyDelete
  5. lepas makan sok jangan bertongkat sudah..


    ;0)

    ReplyDelete
  6. minum jek.. bkn salah pun hahaha..

    ReplyDelete
  7. meh kak separuh, aku nak bahagi 2 dengan kak mimi ;P

    ReplyDelete
  8. try je...
    keras cuping telinga je kot!!

    ReplyDelete
  9. Terima kasihlah ingat kat saya dan Penyu.

    Bila nak bagi kat saya ni? Nanti saya ke Batu Caves ambil cokelat tu hehehe

    ReplyDelete
  10. bleh je mkan. ai pun penah minum tongkat ali. hehehhehe

    ReplyDelete
  11. aku coklat apa-apa pun suka janji orang bagi. hehe..

    coklat tu ko bagi aku, yg tongkat ali ko bagi YB aa sebab dgr citer dia nak bagi Adam adik.hehe..

    ReplyDelete
  12. zonaku,
    untuk dia lah,hahahaha

    lilies,
    wanita pun buleh makan tongkat ali kan :P

    kaktie,
    ruginya dia tak beli :P

    ReplyDelete
  13. kakngah,
    hahahhaah, dorang pun tak suka coklat.


    azrina,
    kat rumah takde tongkat pulak :P

    iina,
    takde berlaku apa ke? kekkeke

    ReplyDelete
  14. alis,
    kamu belum baligh, tak buleh makan,hahahaha

    pn.konpius,
    kena pikir masak2 :P

    dr.singa,
    err...jadi cam telinga alien ke?

    ReplyDelete
  15. kts,
    aku tak jumpa pulak :p

    yb,
    aritu tak beli ke yg ini ?

    ReplyDelete
  16. jaja,
    apa ko rasa lepas minum tu? kekekeke

    penyu,
    aku dgr qariena pun nak adik,hahahaha

    ReplyDelete