Friday, September 3, 2010

Selamatlah Abishekku....

Semalam berbuka agak terkocoh-kocoh sebab nak pegi The Mall.

Beli henbeg baru? Bukan.

Beli baju raya? Hurmm..cukuplah yang kts bagi sepasang tu.:P

Sebenarnya aku pegi belikan sesuatu untuk dia, tak payahlah korang tau apa yang sedang
 dibungkus oleh abang itu.

Aku belikan sesuatu untuk dia sebagai peneman disana kerana malam esok dia akan
 berlepas ke Manipal, India. Belajar untuk menjadi doktor yang garang macam dr.singa :P

Selamat pergi dan selamat kembali. Jangan bawak balik Aishwarya dari Manipal sudahlah, ku kecewa.

Tetibe rasa nak nyanyi lagu hindi, tapi tak tau la pulak,otak jem :P

32 comments:

  1. fuhyoo.. bagus betol ko ni..gud2..

    ReplyDelete
  2. arrrrrr???????



    oooooo.....







    pssstttttt: ckp kat kts, aku pun nk gak sepasang, blh? nk minta sdr aku kan pemalu

    ReplyDelete
  3. siapakah itu???????



    xkan KTS lak nk bwk blk aishwarya...



    KTS, nape aku py baju xdakpong!!!! nak jugekkkkkk!!!

    ReplyDelete
  4. errrr..nnt ko ckp kt KTS, aku tak nak baju..dah ade bnyak..tp aku nak henbeg baru...bole??
    hehhehe..

    ReplyDelete
  5. eh mana pergi komen aku tadi? huwaaaa

    ReplyDelete
  6. moga dia bawa balik steteskop...bukan melingkop.

    ReplyDelete
  7. wah pakwe baru mu ke??? takpe2 aku pun xnak tahu hadiah apa.. cukuplah doaku untuk mu jek.. weihh aku nak no tepon ko boleh?? raya nie ko raya kat kl kan?? Ada hal sikit ler.. mana tau nk singgah openhouse ko ke ;)

    ReplyDelete
  8. mintak dia sampaikan salam aku kat kajol k...

    ReplyDelete
  9. kts... aku pun nak gak!!! 6 pasang!!



    .
    .


    ahahaha :P



    psstttt... pasni ko pun terer aar cucuk org ...


    errrrr.... takuuuutt

    ReplyDelete
  10. kesiannya dia..
    tak raya sini lah kan?

    kalau dah suka&setia jangan kata aishwarya rai.. kareena,katrina, lisa ray, pretty zinta pun dia tak pandang..

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Nehhi..kabhi nehhi..! wah..tema bollywood tu.. Xper sis.. we all doakan 'abishek' tu x jdi salman khan..eheh!

    p/s:Kabhi Alvida Naa Kehna

    ReplyDelete
  13. tahniahlah kat orang itu yang berjaya melanjutkan pelajaran..

    dah tahniah untuk ko..
    tahniah untuk apa ek....

    ReplyDelete
  14. kih kih kih..suh dia singgah sri lanka jap boley? :D

    ReplyDelete
  15. Morning Juliet....

    KTS kasi baju raya ekkkk??
    Ada labuci litlap-litlap tak???
    Aku pun nak jugak......2 pasang pun jadi la.

    Semoga kekanda ko selamat b`angkat & selamat belajar di Manipal.

    :)

    ReplyDelete
  16. hamzah,
    tenkiu,tenkiu.

    zonaku,
    kts ckp kena mtk sendiri,ehehee

    lilies,
    hahaha, tunggu raya na :P

    ReplyDelete
  17. pn.konpius,
    teman tapi mesra,ehehehe

    asleenda,
    utk hantarankah? :P

    ReplyDelete
  18. yb,
    pegi manipal kot,ehehehe

    cikguoden,
    hahaha, betul tuh

    ReplyDelete
  19. iina,
    ko ada sini ke? yeaaaa, nak duit raya :P

    kakngah,
    tak sangka ko minat hindustan :P

    ReplyDelete
  20. kts,
    setakat cucuk org takyah belajar jauh2, ambik jarum cucuk je lah, :P

    azrina,
    anak sungai pun berubah :p

    ReplyDelete
  21. el,
    bahasa urdu ke tamil tu,ehehhe :P

    tasek,
    abang angkat,buleh?hahahha

    ReplyDelete
  22. kakpah,
    tahniah sebab buleh berjimba2,hahahah

    anis,
    ko ada nak kirim barang kat aku yek? yihaaaa :P

    ReplyDelete
  23. zyma,
    tak sempat jahit labuci :C

    azani,
    slm aidilfitri utk azani & famili juga

    ReplyDelete
  24. takpe aku nak komen lagi.

    Sanggup ke ko tunggu mamat TTM ko tu? Aku rasa kts dah ada anak 3 tapi korang belum kawin lagi. Belajar doktor lama wei ngeeeee

    ReplyDelete
  25. yb,
    kalo macam tu ku cari engineer lah,ehehehe

    ReplyDelete
  26. belikan buku?

    julietchun, selamat hari raya, maaf zahir batin, berhati2 di jalanraya :)

    ReplyDelete
  27. wehwehweh....
    ngumpat aku yek!!!

    ReplyDelete
  28. eh aku ni engineer tau. Boleh bincang hehehe

    ReplyDelete
  29. maksu,
    sesuatu yg murah saja :P
    selamat hari raya utk maksu juga.

    drsinga,
    mengata sikit je,eheheh

    yb,
    jumpa raya nanti kita bincang ngan makadam,ehehe

    ReplyDelete