Wednesday, September 8, 2010

Dinda terima...

Dia kata ada sesuatu untuk aku
Dia kata harus diambil segera
Dia kata benda istimewa hanya untuk orang istimewa

Aku suka
Aku gembira
Aku bahagia




Biskut raya dari Istana Negara. Kamu pun mahu juga?
Err...nanti cuba kutanya pada pengawal berkuda :P

Terima kasih kanda kerana tidak melupakan dinda
Errr....bila nak bagi pingat atau anugerah pula?
Dinda terima dengan hati terbuka. :P

Selamat Hari Raya untuk Kanda dan semua.
Maaf Zahir Batin.

19 comments:

  1. wah!

    simpan kotak yer.... kuih tu jgn simpan pulak..... makan supaya jadi darah daging......

    ReplyDelete
  2. profession pengawal berkuda di pintu pagar istana amat mencabar..
    statik gitu beberapa jam..

    ReplyDelete
  3. aik..boipren ko org Istana ke? ampun patik...

    ReplyDelete
  4. perghhh... dia main istana2 pulak ni jam...



    .

    ReplyDelete
  5. stuju dgn pendapat memanda menteri yg len..wah sis..kna pkai bahasa istana ler plak..adeh

    SaLam AidiLfiTri..smoga SyawaL kali ini memberikan memori yg indah2 wat kanda..err dinda..eh! yg mna 1 nih?eheh!!

    ReplyDelete
  6. cantiknya kuih raya..
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  7. kemain cantik kotak2 kuih raya ko dapat kan

    ReplyDelete
  8. wah! ada skandal ngan kuda ek. opss.. pengawal berkuda. hehe

    ReplyDelete
  9. Wow, romantik sungguh berkanda berdinda! Nampaknya tak lama lagi Juliet tinggal dalam istana :P

    Selamat Hari Raya Juliet, maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  10. Salam Juliet.....

    Amboiiii......ko skandal dgn anak raja mana nihhh? Berita panas nihhhhhh!!!!

    Siap minta anugerah pinta bagai lagi.....minta la istana s`bijik habuan ko ajak kitaorg lepak2 minum kopi O sambil b`gosip panas.

    Tahun ni, byk ke ko kene hulur duit raya, Yang???

    :)

    ReplyDelete
  11. tak simpan utk aku sikit puuuunnnnn


    .
    .

    smpi ati!! ni yg nak ngadu ngan kanda gak!!

    :P

    ReplyDelete
  12. erk...
    kerabat kelantan???
    jangan.....

    ReplyDelete
  13. slmt hari raya.. mohon maaf zahir batin dr mar..

    ReplyDelete
  14. Kanda pun menjunjung kasih atas kiriman kartu ucapa hari raya dari dinda.....kanda terima!

    ReplyDelete
  15. wow! yang terindah dan teristimewa :)

    ReplyDelete