Tuesday, September 28, 2010

Selamat Berkenalan

"Cik Juliet,saya Kelvin dari ......,ingat tak?"
"Ya,ya, ingat.".

"Saya nak ajak Cik Juliet lunch hari ni".
"Sori, saya sibuk sikit. Lain kali ya".

"Pukul berapa awak lunch hari ni?"
"Pukul 1 nanti saya keluar".

"Ok,tunggu saya sekejap, saya nak jumpa,ada hal sikit".
"Jangan lambat ya".

5 minit sebelum pukul 1.

"Cik Juliet, sori kacau awak".
"Takpe, apahal Kelvin nak jumpa saya?"

"Oh! Saya datang sebab nak kenalkan kawan saya, Ray pada Cik Juliet".

"Hai Ray".

"Hai, ni untuk awak, ambiklah".

"Err..tak payahlah".

"Ambiklah, dan selamat berkenalan".




Kalau hari-hari ada orang nak berkenalan kan bagus :D

13 comments:

  1. haiii..
    selamat berkenalan......

    ReplyDelete
  2. hehheh..
    best2 dpt kfc free..
    en ray tu taknak berkenalan ngan org lain ke..
    hehehhe..

    ReplyDelete
  3. burrppp....

    ko tak baik taw makan sorang2

    :p

    ReplyDelete
  4. Saya nak berkenalan dgn cik Juliet boleh? Patutkah saya bawa kepsi atau cik juliet nak mekdi?

    ReplyDelete
  5. kali pertama bwk kfc...len2kali bawa ape la gaknye tu?
    tepak sirih?....amin.

    ReplyDelete
  6. ish..bertuahnya badan dpt kepsi pree..

    ReplyDelete
  7. zonaku,
    ada bawak ape2?kekekeke

    asleenda,
    en.ray nak berkenalan ngan single jek :P

    ReplyDelete
  8. lilies,
    bukan ko dlm pantang lagi ke?ehehehehe

    hamizah,
    nanti balik mesia ye :P

    tasek,
    berkawan biar seribu :P

    ReplyDelete
  9. yb,
    bawa 2-2 lagi sukaaaaa :P

    cikguzue,
    bawak sekali ngan cincin ye :P

    ReplyDelete