Thursday, August 27, 2009

Tak tercapai akalku

"Kalo nak ikut abah pegi surau cepat mandi pastu ambik wudhuk,pakai baju bersih"

"Ok"

20 minit kemudian.

"Abah!abah! tolong ambikkan korsi untuk adik".

"Nak buat apa?"

"Nak ambik wudhuk, tinggi sangat adik tak sampai".

"Errr.....Errrr".

Dan wudhuk yang dia maksudkan adalah songkok.

21 comments:

  1. dan aku speachless....huhuhuh...:)

    ReplyDelete
  2. hahahahahahaha... xtercapai tangan n tercapai akalku.. :P

    ReplyDelete
  3. errr

    errrrr

    niat baik dah ado tapi tersalah konsep wudhu'nya hihihi

    ReplyDelete
  4. wuduk.. songkok.. wuduk.. songkok..
    konpius..

    ReplyDelete
  5. tak pa...masih ada kaitan antara kedua-duanya.

    ReplyDelete
  6. asleenda,
    sedeyy kn, :D

    konpius,
    susah,susah :D

    lilies,
    sll abah dia sbt air semayang je,hehee

    kakngah,
    budak 6 thn gitu ler, cpt lupa.

    OneZ,
    bau2 belacan ye,kekekeke

    ReplyDelete
  7. Adeh.....


    Anak sappa tu..meh ckLah nak gomol kejap meh!

    ReplyDelete
  8. Raya nanti ko bawak ke rumah aku. Tak payah pakai wudhu oppss songkok pun takpe hehehe

    ReplyDelete
  9. wakakaka...

    memang tepat dengan tajuk topik ...

    aku pun tak sangka mcm tu sekali

    sapa ni ... adik ker

    ReplyDelete
  10. agagaga! nak beli wudhuk lawa kat mana ye? :P

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. alahai comelnyer..
    pakai wudhuk memolek yer...

    ReplyDelete
  13. sian.. akal yang xkesampaian.. nie sapa ajar nie?? dah jadik salah ajaran.. ke acik dio yg ajar?? baik ko ngaku

    ReplyDelete
  14. Ishhhhh,kelako....kelako....kelako.
    Tapi aku gelak kecik je weyyyyy....sbb bulan puasa tak baik gelak besar2. :)

    ReplyDelete
  15. Adeii, ingatkan tak tercapai tangan untuk buka kepala paip yang tinggi letaknya ... rupa-rupanya songkok! :D

    ReplyDelete
  16. cklah,
    budak ni tak sedap digomol, kurus,hehehehe

    tasek,
    gelak besar cam tak poser je,hehehee

    kuina,
    agaknya tu

    ita,
    yg pasti dia bukan ahmad albab,:D

    YB,
    buleh dapat wang besar ke?hahaha

    relax,
    anak buah

    ije,
    kat pasar kota bharu takde yg lawa ke? :D

    syghasni,
    budak kecik pakai songkok nampak cute kan.

    iina,
    aku rasa dia belajar sendiri :D

    kakpah,
    ye ke?

    zyma,
    gelak besar2 pedih perut plak,hehehe

    BR,
    jarang dengar perkataan tu. :D

    ReplyDelete
  17. Tak pe la...lambat laun tahu gak dia...ko aciknye jgn dok gelak memanjang...

    ReplyDelete