Monday, August 17, 2009

Serba salah



"Acik nak pegi mana?".

"Giant".

"Nak kirim boleh?".

"Kirim apa?".

"Tolong belikan boxer utk abang".

"Errrr,errrrr........"

20 comments:

  1. Laaa setakat boxer..bukannye underwear pon..nak malu pe nyer..

    ReplyDelete
  2. tu pun malu ke yang? hehehe...

    :p

    ReplyDelete
  3. practice makes perfect...hihihi

    ReplyDelete
  4. ala...
    pompuan pun ada gak yg kirim belikan pad~

    ReplyDelete
  5. mujur tak kirim beli seluar kecik saiz XXL...

    ReplyDelete
  6. Ko belikan dia boxer yg ada 'sliding'...sure dia suka punya!

    ReplyDelete
  7. hahahahhaaaaa... belikan aje laaa.... bukan salah pun, lainla ko soh sesaper try, nk tgk muat ker x...

    aku penah jumpa boxer spongebob kat alamanda... sangat menarik! nk beli, tp penjual tu dah semacam jer usha aku n kawan aku...

    trs aku jadi pemalu!

    ReplyDelete
  8. oooppppsssss!!!! lupa, aku niat nk beli tu bagi kat bro3. adik y aku jaga since bayi

    bukan org lain... n kwn aku tu pun pompuan!

    ReplyDelete
  9. hehehheee.. lupa lagi.. aku mkn donat ari ni sebab aku tgh marah!

    ReplyDelete
  10. wakakakah.. canggih ler anakbuah ko leh sebut boxer.. bukan spender.. kalau sebut cawat lagik best wakakakah

    ReplyDelete
  11. Lain kali ko ajak aku aje kalau ko nak beli boxer kat Giant tu. Bukan jauh mana pun hehehe

    ReplyDelete
  12. ko beli ke tak juliet?
    ko tau ke saiz abg

    ReplyDelete
  13. Hahahaha... Ko pakai topeng lah. Orang tak cam punyer..

    ReplyDelete
  14. beli jer.. sian dia :)

    apa cap yg dia kirim? kekeke!

    ReplyDelete
  15. saper yang tergamak kirim bende tu kat engko nie...

    hihihi..boxer hubby aku boleh kirim sekali tak..

    ReplyDelete
  16. ala.. ok la kirim boxer..
    kot abg kirim 'gondom'
    lg haru...

    ReplyDelete
  17. mesti org yg jual tu nanti kata ko yg pakai muahahahaha...

    masa pilih nanti ko tepon ler abg ko tu cakap kuat2..pakai saiz ape ni aku tak tau hehehehe...

    ReplyDelete
  18. ala beli aje la... masa pilih tu ko cuba2 la try posing sikit. mau ada yg juling mata tengok ko..

    ReplyDelete
  19. tulip,
    kalo takde org takpe gak,hehe

    tasek,
    akukan ayam dara yg pemalu :D

    lilies,
    belum bersedia weh,hehehe

    mugi,
    errkkk..ye ke?

    OneZ,
    saiz ko ke tuh? kakakkaka

    DUN,
    ade ke? hahaha, baru ku tau.

    zonaku,
    itulah yg aku rasa,kekeke

    zonaku,
    aku makan donut tem lapar,kikiki

    iina,
    cawat tu kuno sangat :D

    YB,
    lenkali soh Yb tolong belikan,hahaha

    Jah,
    10taun.

    ita,
    taktau saiz tu yg lagi susah

    kakpah,
    tak sanggup

    alis,
    cap katun ler,hehehe

    syghasni,
    melampau tu,hehehe

    kakngah,
    kalo yg tu aku buat2 taktau je,hihih

    nrina,
    tak sampai hati nak masuk ke situ.

    izman,
    mau terkeluar bijikmata kalo try posing,hehee

    ReplyDelete