Tuesday, March 31, 2009

Tolong pandang belakang


"Mahal susu budak sekarang nih. Anak baru dua dah belanja banyak macam ni. Kalau anak dah sekolah sok lagi banyak belanja. Kita keje siang malam nak bela anak, kalau anak tak kenang budi besar nanti sedih sungguh. Tadi akak jumpa anak KakMah, ingat tak yg orang citer kawin sebulan dah bercerai tu. Bukan main seksi lagi".

"Err,errrr, cik, saya rasa cik salah kereta la".

"Hah! Aaaaaaaaaaaa".

Aku paking kereta tepi jalan tunggu adik aku beli barang, tetibe seorang wanita dengan penuh beg plastik di tangan masuk dalam kereta aku kot pintu belakang, duduk dan terus menceceh.

Nasib baik aku tak terus bawak dia balik rumah sebab ingatkan adik aku tadi, kalau tak harus bleh jadi kes penculikan,kekeke.

19 comments:

  1. wakakaka....siap menceceh tu...

    ReplyDelete
  2. hehe.
    pnh jugak jadi cmtu. sorg makcik ngumpat dan ingtkn kita ni anaknya.
    mmg kelakar.

    ReplyDelete
  3. masya-allah juliet..
    kisah benar ke ni?
    udah macam samarinda aje ha ha

    ReplyDelete
  4. ahahahhahahahahhahaahahahahhahaha!!!!!!!!! serius kak??? walla... aku silap masuk kete tak pernah lagi (lagi.) tapi silap masuk toilet penah, twice OK!!!!

    MALU? tak yah ckp la. aku rela tukau kes aku ngan kes makcik nih. hahahahahahahhahahaaaaa lagi!!!

    ReplyDelete
  5. yg pastinya bukan silap ibu mengandung.

    ReplyDelete
  6. weh jgn gelak weh. sian macik tu

    juliet, moralnya disini sila lock pintu kreta anda. tak kisah la nk kena tgu 5 minit ke 10 minit ke

    tu seb baik macik yg masuk

    kalo perogol? perompak? penyamun? penjahat? penjenayah? penyamun?

    sapa mau jawab?

    ReplyDelete
  7. hahaa... len kali lock kete tu. sib baik makcik tu yg masuk,kalu kena perogol bersiri.pjg lagilah siri tu.hehe

    ReplyDelete
  8. apa ko rogol je dia..! hahahaha...


    .

    ReplyDelete
  9. his22 bahaya tuh.. takkan ko xperasan dia masuk.. mesti ko saje biarkan dia masuk kan.. kla kena rompak camna?? ahh satu hal lak

    ReplyDelete
  10. aku sokong jajazuzu, encikpenyu, tasikmerah n iina

    ko ni cari pasal tul la.... membahayakan kesihatan jiwa dan raga!

    ReplyDelete
  11. itu macam punya orang pun ada juga kaa..

    ha.ha.., aku pun penah buat cam tu. lepas tu selamba je kluar

    ReplyDelete
  12. tentu makcik tu terlebih sibuk, sampai tak perasan salah kereta. akak tak pernah lagi sampai masuk kreta org,kalau salah kreta tu biasa la...sibukk...hehhe...

    ReplyDelete
  13. hehehe... macam manelah makcik tu boleh salah masuk kereta... siap bergossip lagi... lagi satu nasib baik makcik menceceh yang masuk kalau orang jahat macam mane... ko ok kan...

    ReplyDelete
  14. Moral cerita - lain kali kunci pintu masa menunggu. Bahaya datang tak kira waktu dan tempat.

    Salam :)

    ReplyDelete
  15. Masuk dok dlm keta org cenggitu lom lg la...tp stakat dh masukkan kunci kat keta org lain penah gak la...pastu buat selamba je kontrol malu! Macam le aku sorang je ada keta cenggitu!!!

    ReplyDelete
  16. hik hik hik...

    ke ko g silap bwk kete org tu :P


    cakap siang pandang2... smpt lg makcik tu duk menganyam ketupat.. :P

    ReplyDelete
  17. sakurasa,
    :D :D

    lilies,
    plus mengumpat,kekeke

    meza,
    dasat tu ajak ngumpat.

    ita,
    benar sekali

    alis,
    silap masuk toilet? Apa yg ko nampak? Citer la skit,kekekeke.

    OneZ,
    lenkali bg salam dulu kan.

    jaja,
    errr,errr, ssh nak jwb.

    penyu,
    ngeri plak

    tasik,
    bagus gak tu,kekekeke

    iina,
    aku panik tu yg terkata2 tuh.

    zonaku,
    tem tu tak terpikir plak.

    shimi,
    malu beb.

    konpius,
    kalo aku jadi makcik tu muka mesti tebal 20inci

    cikgu,
    mungkin keta sama kot

    lyn,
    tak tgk kiri kanan ler tuh

    BR,
    peringatan utk masa dpn.

    DUN,
    nasib baik ko tak di tuduh cuba merompak,kekekke.

    KTS,
    aku ni beratus kali belajar anyam ketupat tapi tak reti2 gak,huhu.

    ReplyDelete