Thursday, November 3, 2011

Terkini Dan Sensasi

Dia baru di belikan henpon baru.

Baru tak baru adalah dalam sebulan.

Dia gembira bukan main sebab henpon baru tu memenuhi citarasanya.

Henpon lama dia dah selamat jadi arwah sebab adiknya yang berusia 2tahun masukkan dalam baldi air.

Semalam dia hulur henpon barunya suruh di masukkan lagu-lagu terkini.

Lagu terkini? Boleh,boleh.

Dan pagi tadi aku dah masuk dekat 30 lagu nasyid dalam henpon dia, biar insaf sikit :D

20 comments:

  1. ok. insaf baca ni. nak p cari mp3 lagu nasyid gak.

    ReplyDelete
  2. aku pun nak suh ko buh lagu gakla utk aku....foc kan?


    :)

    ReplyDelete
  3. eh! aku pun nak tumpang buh lagu nasyid gak la..
    dlm enpon aku banyak lagu endon ko.. cam hampeh yo. masa beli abang syg aku suh cino tu buh sesiap. bukan lagu endon je.. lagu cina pun ada... jenuh aku delete.

    ReplyDelete
  4. tak adil! Henpon awak masuk lagu mcm2 tapi henpon dia lagu2 nasyid aje .... huhuhu

    ReplyDelete
  5. Patut juliet ko masukkan sekali ayat2 al-quran.. lagik insaf ;) pastu lagik byk pahala dia dapat

    ReplyDelete
  6. jaja,
    lagu nasyid ye bkn lagu bruno mars :-P

    ReplyDelete
  7. lilies,
    untuk kwn apa salahnya. :-)

    ReplyDelete
  8. yb,
    dia kenalah dengar lagu nasyid bagi hati bersih hahaha

    ReplyDelete
  9. cklah,
    melentur buluh biarlah dari rebung kan.

    ReplyDelete
  10. zonaku,
    terima kasih atas sokongan anda :-)

    ReplyDelete
  11. tasek,
    aku memang suka sangat-sangat.

    hamizah,
    anak sedara :-)

    ReplyDelete
  12. sepohon kayu daunnya rimbun, ada dlm stok? kot takde, saya ada :)

    ReplyDelete