Tuesday, November 1, 2011

Macho



Anak buah saya lelaki berumur 12 tahun.

Pergi sekolah pakai ini.

Pergi mengaji pakai ini.

Pergi main bola pun pakai ini.

Dan semalam dia dah mengingatkan ibunya supaya jangan lupa belikan dia minyak wangi ni sebab stok ada 3 botol saja lagi, cukup seminggu katanya.

Mula nak bersangka buruk. Takkan nak langkah bendul kot bang :D




17 comments:

  1. "Haaaaaachum". Hmmm, terbersin ckLah. Anak buah siapa yang wangi sangat ni....

    ReplyDelete
  2. seminggu je tahan...?

    u mak ai.


    .

    ReplyDelete
  3. hambooiii..

    gerenti harum semerbak dalam kelas.

    ReplyDelete
  4. langkah bendul?hahaha...tak tahan. Nampak benar risau x bertempat.

    ReplyDelete
  5. wah dahsyat tuh... baru kira2 nak bg minyak wangi kat ko ke idak.. dgn syrat ko pakai semggu sekali jelah tahan berthn2 ahaks ;)

    Ikut perangai sapalah tuh

    ReplyDelete
  6. dia mandi guna perfume tu ke ape?

    ReplyDelete
  7. i umor 12thn pndai pkai bedak talkum je. :)

    ReplyDelete
  8. aku nak apply jadi ejen ODF aa,nnt ko beli stok ngan aku ek.hehe

    ReplyDelete
  9. Dah balighlah tu ... :P

    Dahsyatlah citarasa budak budak zaman sekarang, kan Juliet?

    Salam :)

    ReplyDelete
  10. cklah,
    nak tisu cikgu? :D

    tasek,
    nak tido pun wangi2 :D

    ReplyDelete
  11. kakngah,
    memang tak tahan :D

    azrina,
    sampai ustazah ngaji pon tegur :D

    ReplyDelete
  12. hide,
    mestilah risau :D

    lilies,
    tak lama lagi berjanggut bermisai :D

    ReplyDelete
  13. tcc,
    aciknya pun kekdg je sempat spray minyak wangi :D

    ReplyDelete
  14. mrs.azmi,
    rasanya seminit sekali dia pi sapu :D

    jaja,
    tu zaman sebelum masihi,hahahhaha

    ReplyDelete
  15. penyu,
    boleh, tolong kengkawan kan :D

    rampai,
    tak terkejar :D
    salam.

    ReplyDelete