Friday, November 11, 2011

Jangan! Jangan!


Jangannnnnnn panjat kerusiiiii !!!!

Jangannnnnnnn panjat mejaaaaaa !!!

Jangannnnnn terjunnnn terjunnnnn !!!!

Jangannnnnn lompattttt lompattttt !!!!

Dan tiba-tiba.....gedebuk!




Hah!!! Jangan nangis, jangan nangis.



14 comments:

  1. takpe budak kuat.

    Adam pun baru aje benjol dahinya sebab terhantuk kat grill

    Adalah kawan kannn

    ReplyDelete
  2. berjahit ke tu?

    kalau tak jatuh sampai macam ni bukan anak lelakila namanya kan??

    hihi

    ReplyDelete
  3. Kalau ckLah cakap macam ni:


    Panjat lagi! Panjat lagi tinggi!!
    Lari-lari lagi!
    Terjun tinggi-tinggi lagi!
    Lompat lagi!


    ...depa tak buat!

    Kalau cakap 'jangan', memang depa buat!

    ReplyDelete
  4. good job. budak laki kena ada parut sikit2. baru macho. hiks!

    ReplyDelete
  5. dah ambik gbr tuh tak nangis dah lah..

    ReplyDelete
  6. jaja,
    tapi dia buleh lagi jeling2 marah kita.

    lilies,
    pandai acik mimi :D

    ReplyDelete
  7. kakngah,
    kalau nangis takut kena marah :D

    ReplyDelete
  8. yb,
    dalam seminggu mesti ada benjol dan luka.

    mrs.azmi,
    nasib baik letak ubat luka esoknya ok.

    ReplyDelete
  9. cklah,
    yang kecik ni memang lasak sikit. :D

    tijah,
    baru nampak maskulinnya :D

    tcc,
    mana buleh nangis,superman katanya :D

    ReplyDelete
  10. true hero..ada parut baru lelaki.

    ReplyDelete