Monday, November 14, 2011

Istimewanya Di Sini

Sabtu dan Ahad lepas  lepak di D'Muara Marine Park, Sg.Hj.Dorani bersama kawan-kawan.
Terletak lebih kurang 5km dari Sungai Besar.

Lalu ikut Lebuhraya LATAR sangat cepat, tapi kena bayar tol RM12 pergi-balik.

Ada banyak bot nelayan waktu petang.
Makanan laut segar dan harganya murah.
Abang nelayan muda dan hensem.

Macam tempat percutian lain juga disini kita boleh bbq, beriadah,berkaraoke.

Dan yang paling susah nak jumpa kat tempat lain ialah di sini kita boleh berurut secara tradisional.




Tengoklah pakej yang ditawarkan,pilih yang mana berkenan dan bersesuaian. 
Kalau rasa ingin cuba jangan malu-malu, telefon sajalah. :D

Renung-renungkan dan selamat beramal. :D


18 comments:

  1. jul, u urut pakej mana? yg 1 1/2 jam tu ke? kihkihkih

    ReplyDelete
  2. jaja,
    hahahahaha,lu pikir la sendiri.

    ReplyDelete
  3. hehe tak sanggup la ai nak berurut ;P ~

    ReplyDelete
  4. err...daeng kuning tu laki ke ppuan ek?

    ReplyDelete
  5. Nama cukup glemer dah.. ko try urut x.. cuba buat review sikit nnti boleh nak cuba ;)

    ReplyDelete
  6. eeeeeee... yang sulit tu amatlah menyulitkan...

    ReplyDelete
  7. direct je sebut alat sulit...tp segala kesulitan amatlah dikesali!hahaha.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. errrr...dah dekat tu.

    nak ke tak nak ni.......

    ReplyDelete
  11. saya syak anda amek sume pakej, sebab tuh la malam lepas sampai umah sms saya tak berjawab.. lalalalalalaaa~

    ReplyDelete
  12. arghh... lenguhnya badan saya ni

    ReplyDelete
  13. Awak berurut tak? Entah2 sibuk berkaraoke aje ... hehehe

    ReplyDelete
  14. tak jauh dari tempat kakak emak Adam tu...

    ReplyDelete
  15. 1/2 jam untuk urut alat sulit dan muka

    ReplyDelete
  16. patutlah lama menyepi....dah jadi pengantin rupanya.hehe... (saje buat spekulasi rambang)

    ReplyDelete