Thursday, November 10, 2011

KL Kita Lariiiiii


Orang suruh daftar kita daftar
Orang suruh bayar kita bayar



Orang bagi botol air kita ambik



Orang bagi beg kita ambik



Orang bagi baju pun kita ambik.


Orang suruh lari, errr........nanti kita pikir dulu
Banyak masa lagikan.

10K? Errr...1K tak boleh ke? 

20 comments:

  1. oranf suh lari kita buat bodaoh...huhu

    ReplyDelete
  2. lari lari belakang kira, yang penting barang2 semua dah dapat kan :) selamat berlari... ~

    ReplyDelete
  3. aiseyy...melepasla nak tgk ko lari

    ReplyDelete
  4. 10k??? nak lari 1k pun kita dah semput...

    ReplyDelete
  5. 10k?

    aku pulak yg penat dengar.

    .

    ReplyDelete
  6. lari bawak diri yer, bukan perot.
    sekian.

    ReplyDelete
  7. kakngah,
    tu yang kena pikir dulu,kekkeke

    ReplyDelete
  8. lilies,
    bukan senang nak tengok aku lari,rugi beb,hahahahah

    ReplyDelete
  9. mrs.azmi,
    tu yang kena pikir panjang,:D

    ReplyDelete
  10. azrina,
    boleh tayang kat orang,hahahhaha

    ReplyDelete
  11. alis,
    dan jangan lari bawak diri sampai ke siam ye, sekian, ekekekeke

    ReplyDelete
  12. i suke bab lari2 dpt baju free ni. nnti xyah la lari, jln je. :P

    ReplyDelete
  13. chaiyok2... nnti aku dtg bg semangat dr jauh ;)

    ReplyDelete
  14. jaja,
    brg free mmg cantik,ehehe

    tcc,
    mari kita lari sama2

    ReplyDelete